AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Dette vet jeg kommer til å bli en provoserende post. Men faen, jeg er så lei! Kjæresten min elsker meg. Jeg elsker ham. Men han klarer ikke å gi meg det jeg trenger: Bekreftelse, en god armkrok å ligge i... noen som kan gi meg det jeg vet at jeg fortjener. Han har aldri tid til ordentlig kvalitetstid sammen med meg lenger. Han sier det er fordi vi har mistet piffen. At det ikke handler om at noen har gjort noe galt, men fordi vi har gått oppå hverandre for lenge siden vi har bodd sammen i en lengre periode. Om en stund flytter jeg tilbake til foreldrene mine(dette har hele tiden vært planen), og da mener han at det skal bli bedre. Men jeg er så jævlig sint. Jeg syns jeg har gitt så utrolig mye mer for å opprettholde ting slik de var tidligere. Han sier ingen har gjort noe galt, men fuck det! Han har det. Han har feila hardt i å prøve å få meg til å føle meg elsket. Han tar meg for gitt. Han gir ingenting av seg selv. Jeg vil være utro. Jeg vil gjøre noe utrolig sårende uten å fortelle det. Bare fordi jeg er så underernært på kjærlighet i dette forholdet. Jeg vet det vil funke bedre når vi flytter fra hverandre, men jeg har vanskeligheter for å tilgi ham for å ha oppført seg sånn mot meg. Jeg føler meg oversett. Jeg vil ikke slå opp. Jeg vet det blir bedre. Jeg vet han elsker meg. Likevel er jeg så jævlig sint. Er han ikke redd for at jeg skal gå lei? Tror han ikke noen andre kan gi meg noe sååå mye bedre enn det han klarer akkurat nå? Hva med å faktisk PRØVE litt i alle fall?! Han virker så likegyldig. Jeg føler meg ikke sett. Anonym poster: ad3bc775923f7b1f57bcd1cefe1e4479 2
Klatt Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Vis ham denne posten og si at det er sånn du føler det. 3
Bernardette Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 "Jeg vet ham elsker meg, og jeg elsker ham". Hvem er det du prøver å overbevise? Deg selv? Du overbeviser nok ingen her hverfall. 17
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Gjer du ditt for å få han til å kjenne seg elska? Er alt hans feil? Er det ingenting du kan gjera? Og om overskrifta stemmer så er eg sjokkert og du dum.
Gjest Sitronkake Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Tenk litt lenger enn din egen nese en liten stund. Hvis du er utro eller sårer ham på annen måte, hvordan vil du føle deg etterpå? Hva vil det si om deg som menneske? 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 " Han har det. Han har feila hardt i å prøve å få meg til å føle meg elsket. Han tar meg for gitt. Han gir ingenting av seg selv." "Han sier det er fordi vi har mistet piffen." "han elsker meg" Ikke helt sammenhengende? Jeg tror på at han ikke har gjort noe galt, jeg tror at han egentlig er litt ferdig med deg Anonym poster: b7e77390a8639990218a9338e696c115 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Wow. For du er så mye bedre enn han om du er utro. Hvem sårer den andre mest da mon tro.. Anonym poster: 01ad4da85afd48bc90b01926916f0fca 7
Gjest BettyBoop Skrevet 14. november 2012 #10 Skrevet 14. november 2012 Dette vet jeg kommer til å bli en provoserende post. Men faen, jeg er så lei! Kjæresten min elsker meg. Jeg elsker ham. Men han klarer ikke å gi meg det jeg trenger: Bekreftelse, en god armkrok å ligge i... noen som kan gi meg det jeg vet at jeg fortjener. Han har aldri tid til ordentlig kvalitetstid sammen med meg lenger. Han sier det er fordi vi har mistet piffen. At det ikke handler om at noen har gjort noe galt, men fordi vi har gått oppå hverandre for lenge siden vi har bodd sammen i en lengre periode. Om en stund flytter jeg tilbake til foreldrene mine(dette har hele tiden vært planen), og da mener han at det skal bli bedre. Men jeg er så jævlig sint. Jeg syns jeg har gitt så utrolig mye mer for å opprettholde ting slik de var tidligere. Han sier ingen har gjort noe galt, men fuck det! Han har det. Han har feila hardt i å prøve å få meg til å føle meg elsket. Han tar meg for gitt. Han gir ingenting av seg selv. Jeg vil være utro. Jeg vil gjøre noe utrolig sårende uten å fortelle det. Bare fordi jeg er så underernært på kjærlighet i dette forholdet. Jeg vet det vil funke bedre når vi flytter fra hverandre, men jeg har vanskeligheter for å tilgi ham for å ha oppført seg sånn mot meg. Jeg føler meg oversett. Jeg vil ikke slå opp. Jeg vet det blir bedre. Jeg vet han elsker meg. Likevel er jeg så jævlig sint. Er han ikke redd for at jeg skal gå lei? Tror han ikke noen andre kan gi meg noe sååå mye bedre enn det han klarer akkurat nå? Hva med å faktisk PRØVE litt i alle fall?! Han virker så likegyldig. Jeg føler meg ikke sett. Anonym poster: ad3bc775923f7b1f57bcd1cefe1e4479 Ikke sår han. meld han på homsepatruljen istedet 1
yxnyx Skrevet 14. november 2012 #11 Skrevet 14. november 2012 Hvordan kan forholdet være liv laga hvis dere blir lei hverandre av å bo sammen? Det er faktisk hva par gjør, år etter år. Og de jobber for forholdet, og for gnisten. 12
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #12 Skrevet 14. november 2012 Hvordan kan forholdet være liv laga hvis dere blir lei hverandre av å bo sammen? Det er faktisk hva par gjør, år etter år. Og de jobber for forholdet, og for gnisten. Jeg har fuckings jobbet for det. Og han bare...ikke. Jeg har ikke gitt ham noen som helst grunn til å gå lei. Han har ikke prøvd en eneste gang. Likevel sier han at han elsker meg og omtrent hadde dødd om vi slo opp. Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det. Men jeg sier at det skulle gjort fuckings godt! Han hadde fortjent det. Anonym poster: ad3bc775923f7b1f57bcd1cefe1e4479
Gjest BettyBoop Skrevet 14. november 2012 #13 Skrevet 14. november 2012 Jeg har fuckings jobbet for det. Og han bare...ikke. Jeg har ikke gitt ham noen som helst grunn til å gå lei. Han har ikke prøvd en eneste gang. Likevel sier han at han elsker meg og omtrent hadde dødd om vi slo opp. Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det. Men jeg sier at det skulle gjort fuckings godt! Han hadde fortjent det. Anonym poster: ad3bc775923f7b1f57bcd1cefe1e4479 Jeg gjentar: meld han på homsepatruljen.
Gjest BM2 Skrevet 14. november 2012 #14 Skrevet 14. november 2012 Om du er slik i virkeligheten også så forstår jeg jo hvorfor han ikke gidder. Han burde vert litt tøffere og bare ha dumpet deg. 7
Papirbit Skrevet 14. november 2012 #15 Skrevet 14. november 2012 Hva faen leste jeg akkurat nå? Ja,si det jeg tror at du har en veldig destruktiv forhold til kjærlighet og menn,ts. Denne planen du lager kommer til å backfire på deg. Av og til når man elsker noen må man gi slipp på den personen,hvis alt man gjør er å såre hverandre 1
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2012 #17 Skrevet 14. november 2012 Ta en pause. Vær uten kontakt i en måned, og så avtal en date og start rolig tilbake som par igjen - hvis dere da ønsker det når en måned har gått. Hvis en av dere er utro, har dere jo ingen forpliktende følelser for hverandre lenger og da er det like godt å gjøre det slutt først som sist.
scaramouche1 Skrevet 14. november 2012 #18 Skrevet 14. november 2012 Utroskap er neppe det rette å gjøre. Det eneste du vil oppnå med det er å såre både deg selv og han. Dessuten tviler jeg på om du vil føle noe mer kjærlighet ved å være utro. Du vil nok heller føle på dårlig samvittighet. Kan du ikke bare fortelle han akkurat hvordan du har det? Fortelle det du har skrevet her, minus delen om at du vil være utro. Javel, dere har mistet piffen. Se å finne den igjen da!
baku Skrevet 14. november 2012 #20 Skrevet 14. november 2012 Dette vet jeg kommer til å bli en provoserende post. Men faen, jeg er så lei! Kjæresten min elsker meg. Jeg elsker ham. Anonym poster: ad3bc775923f7b1f57bcd1cefe1e4479 oj...hvis dette er å elske noen,har jeg misforstått.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå