Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Siden de fleste brukerne her er kvinner, har man egentlig ganske dårlig utvalg, som hetero kvinne. Blant mennene tror jeg at jeg velger Pedro.... Du, derimot, Lurven Katter sjarmerer meg, og Lurven er vel fortsatt et kattenavn?
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 De fleste ettersom de er kvinner og jeg i utgangspunktet ikke heller den veien Men mest av alt IKKE med "gjest"
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Good point, Suzy Er forresten enig med ditt valg også...
Laina Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Mener dere seriøst at der ikke ville hatt sex med meg??? *fornærmet*
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Mener dere seriøst at der ikke ville hatt sex med meg??? *fornærmet* Hæh??? Er du GJEST i dag Laina... (eller mente du at jeg ikke ville ha jente-sex med deg? )
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Jeg tror at Suzy hadde vært "the fuck of the century"...... Hvem jeg IKKE ville ha hatt meg med derimot, må jo bli alle her inne med tiss....
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Jeg tror at Suzy hadde vært "the fuck of the century"...... :oops: :oops: :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Hvis det finnes en MANN her inne, med veltrent body (ikke oppblåste beach-muskler) intelligens, humor og et fandenivoldsk glimt i øyet, ville jeg vurdere det
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Mmmmmmmm, din kombinasjon av blygsel og frekkhet er bare helt uimotståelig.....
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Mmmmmmmm' date= din kombinasjon av blygsel og frekkhet er bare helt uimotståelig..... Nå ble jeg helt satt ut, Kveldsvisitten... *hiver litt etter pusten* Ditt sjarmtroll...
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. mars 2004 #14 Skrevet 4. mars 2004 Tjihi, så morro da... Vær forsiktig med bruken av slike smilies, da jeg får sånn "stygge" fantasier i hodet mitt.....
Laina Skrevet 4. mars 2004 #15 Skrevet 4. mars 2004 Suzy's smiley og kveldsvisittens avatar gir meg stygge bilder i hodet mitt... :o
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Suzy's smiley og kveldsvisittens avatar gir meg stygge bilder i hodet mitt... :o Food for thought kanskje...
Gjest lurven Skrevet 5. mars 2004 #18 Skrevet 5. mars 2004 Siden de fleste brukerne her er kvinner, har man egentlig ganske dårlig utvalg, som hetero kvinne. Blant mennene tror jeg at jeg velger Pedro.... Du, derimot, Lurven Katter sjarmerer meg, og Lurven er vel fortsatt et kattenavn? mjau!
Gjest lurven Skrevet 5. mars 2004 #19 Skrevet 5. mars 2004 Lurvesex med en one-minute-mann? :-? :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå