AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg skal til Boston i hvert fall to, kanskje tre ganger i løpet av 2013. Noen som har vært der og har noen tips til hva man kan gjøre der? Anonym poster: de60fa2b785baeaccb2a925779eaecda
Gjest Badabing Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Jeg vil anbefale å reise ut til Cape Cod og Provincetown om du har muligheten. Boston er en fin by det også altså, men Cape Cod er nydelig!
elvital Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Spørs hva du liker å gjøre. Flere historiske plasser, museum, Boston Public Library, Harvard, akvariet, shopping i Newbury street og ved Downtown Crossing, restaurant besøk i the North End, ta en av båtene fra akvariet å dra på hvalsafari, Gåtur i Boston Common, reis ut til nærliggende strand om du er der på sommeren(feks i Hull), besøk Salem (hvor det var heksebrenning osv i gamledager)... Og om du blir lei (det er jo ingen veldig stor by) så tar det bare 4-5timer med buss til NYC-perfekt for en helgetur. 3
spørsmålstegnet Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Føyer meg inn i anbefalingene til Elvital. Kan jo føye til en Red Sox kamp eller Celtics for eksempel. Ta en Movielocation tur. God tur!!! Hærlig by. Kald om vinteren da, men det er vi vel vant til
elvital Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Ja, kamp er jo god stemning; Red Sox(baseball), Celtics(basket), Bruins(ishockey) eller Patriots(Am. football). Og et show med the Blue Man group er verdt å få med seg! The Duck tour var litt gøy, men ikke noe must.
Fashionistaen Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Jeg vil anbefale å reise ut til Cape Cod og Provincetown om du har muligheten. Boston er en fin by det også altså, men Cape Cod er nydelig! Ikke jeg som er TS, men har veldig lyst til å ta meg en tur til Boston jeg også Ser at du anbefaler Cape COd, men har du vært på Nantucket eller Martha's Vineyard? Isåfall; hvilke av disse tre stedene anbefaler du for en dagstur?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå