Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ideer til hvordan å pakke inn bøker slik at mottakeren ikke klarer å gjette hva det er? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp en kurv å legg det inni.

Skrevet

Legg boka oppi en eske og pakk den inn? :-)

Skrevet

Legg boka inn i et håndkle også pakk det inn i gavepapir.

Skrevet (endret)

Sist jul ga jeg bort ei bok, pakket sammen med en murstein. Steinen var pakket inn i papir for ikke å skade boka. Boka var i tillegg pakket i et håndkle. Alt sammen var lagt i en søplesekk sammen med en fyrstikkeske med makaroni i, og en bjelle. Trehundreogsøttisju runder med pakketape rundt det hele, julepapir og bånd ytterst,

Værsågod, rist og klem så mye du vil, du gjetter det aldri!

Er ikke noe moro med gaver man vet hva er før man får papiret av!!

Endret av Marsipan
  • Liker 5
Skrevet

Helt fantastisk,

Marsipan !

Jeg la inn en vedkubbe, formen ble helt rar.

• Liker 1
Skrevet

forrige jul fikk jeg en bok lagt inni en perm, og så pakket inn. Jeg kjente jo permen, men ante ikke at det var en bok inni. har også fått bøker pakket inn i håndklær.

Skrevet

Helt fantastisk,

Marsipan !

Jeg la inn en vedkubbe, formen ble helt rar.

Hehe, takk for det, du! Vi har sterke tradisjoner i vår familie for å lage presanger som er umulige å gjette hva er, i tillegg til at de er steike vanskelige å få pakket opp. Der andre har saks tilgjengelig når gavene skal pakkes opp, er vi alltid utstyrt med stanley-kniv i tillegg. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hehe, takk for det, du! Vi har sterke tradisjoner i vår familie for å lage presanger som er umulige å gjette hva er, i tillegg til at de er steike vanskelige å få pakket opp. Der andre har saks tilgjengelig når gavene skal pakkes opp, er vi alltid utstyrt med stanley-kniv i tillegg. :fnise:

Haha, takk for ideen.:fnise: Tror den kommer til å bli brukt her i huset også, da min bestefar ikke engang gidder å pakke opp gavene sine. Han bare ser på dem og sier hva det er, før han sier takk og setter de ved siden av seg. Du kan tro det var gøy å være 8 år rundt han, for han er nemlig hakket verre når det kommer til andre sine pakker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...