Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden kan jeg finne ut om et produkt (body lotion) er dyretestet?

Jeg har prøvd å ta kontakt med selskapet, men har ikke fått noe svar. Har også tatt kontakt med selgeren av dette produktet, men h* n kunne ikke svare meg fordi h*n ikke visste. :rodme:

Merket er simple pleasures.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvilket selskap snakker vi om?

Merket er ikke veldig kjent i Norge?

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Søk på Google.Merke + animal testing pleier ofte å gi et svar, selv om det ikke alltid gjør det.

Er man usikker så er det jo bare å la være å kjøpe.Fins nok av merker som ikke tester på dyr :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Søk på Google.Merke + animal testing pleier ofte å gi et svar, selv om det ikke alltid gjør det.

Er man usikker så er det jo bare å la være å kjøpe.Fins nok av merker som ikke tester på dyr :)

Ja, og i dette tilfellet fant ikke jeg noe svar på den måten, men kanskje lettere å søke på selskapet som produserer merket.

Skrevet

Det har jeg prøvd :) Håper på å finne ut av det etterhvert.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Det har jeg prøvd :) Håper på å finne ut av det etterhvert.

Jaha, men hvilket selskap er det som produserer merket? Står bak helt nederst på flaska sikkert.Er jo ikke sikkert at selskapet er det samme som merket Akkurat som at Loreal er selskapet som produserer Redken for eksempel.

Skrevet

Jaha, men hvilket selskap er det som produserer merket? Står bak helt nederst på flaska sikkert.Er jo ikke sikkert at selskapet er det samme som merket Akkurat som at Loreal er selskapet som produserer Redken for eksempel.

Tri-coastal design . Fra usa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...