HelleH Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Hvordan i all verden kan jeg finne ut om et produkt (body lotion) er dyretestet? Jeg har prøvd å ta kontakt med selskapet, men har ikke fått noe svar. Har også tatt kontakt med selgeren av dette produktet, men h* n kunne ikke svare meg fordi h*n ikke visste. Merket er simple pleasures.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 PETA har oversikt Link: http://www.peta.org/living/beauty-and-personal-care/companies/default.aspx Anonym poster: 522cee46be52c3f16b54cc20ca7a7caf
Gjest Tidssone Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Hvilket selskap snakker vi om? Merket er ikke veldig kjent i Norge?
Gjest Tidssone Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 PETA har oversikt Link: http://www.peta.org/...es/default.aspx Anonym poster: 522cee46be52c3f16b54cc20ca7a7caf Nei. Det har de ikke. Det finnes mange merker som ikke finnes hverken på rød eller grønn liste.
Gjest Crazycatlady Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Søk på Google.Merke + animal testing pleier ofte å gi et svar, selv om det ikke alltid gjør det. Er man usikker så er det jo bare å la være å kjøpe.Fins nok av merker som ikke tester på dyr
Gjest Crazycatlady Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Søk på Google.Merke + animal testing pleier ofte å gi et svar, selv om det ikke alltid gjør det. Er man usikker så er det jo bare å la være å kjøpe.Fins nok av merker som ikke tester på dyr Ja, og i dette tilfellet fant ikke jeg noe svar på den måten, men kanskje lettere å søke på selskapet som produserer merket.
HelleH Skrevet 14. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2012 Søk på Google.Merke + animal testing pleier ofte å gi et svar, selv om det ikke alltid gjør det. Er man usikker så er det jo bare å la være å kjøpe.Fins nok av merker som ikke tester på dyr Det har jeg prøvd Håper på å finne ut av det etterhvert.
Gjest Crazycatlady Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Det har jeg prøvd Håper på å finne ut av det etterhvert. Jaha, men hvilket selskap er det som produserer merket? Står bak helt nederst på flaska sikkert.Er jo ikke sikkert at selskapet er det samme som merket Akkurat som at Loreal er selskapet som produserer Redken for eksempel.
HelleH Skrevet 14. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2012 Jaha, men hvilket selskap er det som produserer merket? Står bak helt nederst på flaska sikkert.Er jo ikke sikkert at selskapet er det samme som merket Akkurat som at Loreal er selskapet som produserer Redken for eksempel. Tri-coastal design . Fra usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå