leslie Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 hei alle sammen.. og god morgen tenkte å bare lage en liten undersøkelse,som samtidig kanskje kunne vært til hjelp for mange.. stod i morges og sminket meg, da jeg kom på at det er sikkert mange her inne som har sine egne sminketips for å få ting bedre til, kanskje noen ville dele med resten? kom igjen da... så ser vi hvor gode sminkører vi blir til slutt:) mine tips: 1: legg litt pudder på øyelokket for at lyeskyggen skal sitte bedre 2:legg litt pudder på leppene for at leppestiften skal sitte bedre 3:for å forme øyebrynene legger jeg alltid litt vaseline pådem og deretter tegner jeg dem. håper mange vil delta ha en god dag :-)
Gjest Cuddly Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 -Bruk ArtDeco skyggebase for at skyggen skal sitte perfekt hele dagen! -Husk å fjerne mascara søl!!! -Litt hvit eyeliner er bra for å se mer våken ut, men bare litt på våtkanten.
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Legg på litt ekstra tjukt med pudder under øynene før du legger øyenskygge - da kan du bare børste vekk eventuelt søl fra skyggen når du er ferdig og den fester seg ikke på kinnet ditt... Ikke legg kajal helt inn til øyekroken under øyet - tegn der det er vipper - da ser det naturlig ut... Vaselin er like bra som leppestift på dagtid
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Smink deg i tilnærmet samme lys som du skal oppholde deg i etterpå. Fjern all gammel sminke før du legger på ny. (Burde være en selvfølge, men det er faktisk mange som slurver med det.) Alltid fuktighetskrem før noe som helst annet. (Mange som ikke vet det heller.) Er det forresten lov å komme med annet enn sminketips? Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden er kremenes gud, og brukes til alt. Og da mener jeg alt. Jeg blir ikke overrasket om noen kommer og forteller at de pleier å bruke EHC som saus på potetene... En rask tur ut erstatter rougen. Rett deg opp! En god holdning har mer å si for utseendet ditt enn du kanskje tror. Løft bekkenet, trekk skuldrene tilbake, og hev hodet.
tuji Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Bruk ansiktspeeling et par ganger i uka! Gjør det mye lettere å legge pen sminke, og du får en freshere glød.
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Bruk en liten kost til å legge øyeskygge, ikke svampapplikator. Det blir så mye jevnere og penere! Det skjønte jeg først for ikke så lenge siden, etetr mange år med dryssing og "tykke" lag med øyeskygge..
-ida- Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 kom der ut en liten tur i løpet av dagen, det gir veldig frisk og fin glød i huden!!!
Litago Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Drikk masse vann hver dag. Glem colaen og kaffen, - drikk vann! Det gjør underverker for huden, og jeg garanterer deg færre rynker når du blir eldre. I know, - jeg er "eldre" og nesten rynkefri. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Hvis du har klønet til sminken og vil fjerne litt, bruk fuktighetskrem i stedet for sminkefjerner. Dette er fint når du ikke får helt til å legge øyenskyggen, men ikke vil begynne helt på nytt. Ta litt øyekrem på en q-tip, vær lett på hånden. Da slipper du å ødelegge sminnken rundt, slik som sminkefjerner har lett for å gjøre.
valmue Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 La foundation "sette seg" i ca 10 minutter før du har på pudder. Den vil sitte bedre, og se mer naturlig ut. Sjekk alltid make up`en i dagslys før du går ut på dagtid. Mange burde få seg en overraskelse...
Dina Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden er kremenes gud, og brukes til alt. Og da mener jeg alt. Jeg blir ikke overrasket om noen kommer og forteller at de pleier å bruke EHC som saus på potetene... Jeg har nettopp kjøpt denne kremen.... Syns den virker ekstremt fet??!! Jeg vet at den ikke skal brukes som daglig fuktighetskrem , men når du sier at den kan brukes til alt, hva mener du da? Ønsker meg tips... Dina
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #12 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har nettopp kjøpt denne kremen.... Syns den virker ekstremt fet??!! Jeg vet at den ikke skal brukes som daglig fuktighetskrem , men når du sier at den kan brukes til alt, hva mener du da? Ønsker meg tips... Dina Du kan bruke den på kviser, på småsår, på leppene, på tørre albuer, på psoriasisflekker... Det var nå det jeg kunne komme på i farta...
Cola Girl Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 og ikke minst såre barnestumper for de av oss det er aktuelt for
Gjest Ethereal Skrevet 5. mars 2004 #14 Skrevet 5. mars 2004 Baume Essentiel fra Decleor har de samme anvendelsesområdene som Eight Hour Cream, og er basert av kun naturlige råvarer, i motsetning til Eight Hour. Kan brukes til alt; på eksem, som leppebalsam, på kviser, brannsår... Ellers er mine beste skjønnhetstips frisk luft, og nok vann. Og på sminkefronten: solpudder, concealer og mascara
Gjest *Lillian* i.i. Skrevet 6. mars 2004 #15 Skrevet 6. mars 2004 * Legg alltid på øyenskygge og kajal o.l. før mascara. Mascara er det siste du skal legge på øynene. * Når du har på deg mascara, pass på at vippene dine får farge helt innerst på oversiden også. Jeg har sett så mange som når de blunker litt ekstra lenge eller noe så ser du at de har annen farge på vippene helt innerst ved roten - det er ikke særlig pent! Gjør "rullende" bevegelser med mascarakosten når du legger den på, da får du dekket alle vippene dine. * Kjøp deg blank øyenbrynsgèl på The Body Shop - ser ut som blank mascara. Jeg er avhengig av den, bruker den om morgenen og da ligger brynene riktig resten av dagen! Den er verdt hvert eneste øre!! Lillian
Birgitte Skrevet 6. mars 2004 #16 Skrevet 6. mars 2004 Ånei, jeg er ikke så inni kosmetikkbransjen at jeg kan matche disse rådene, men jeg har et deilig velvære-tips. Ta ti diagonaløvelser hver morgen før du går i dusjen, og strekk deg godt opp mot taket etterpå. En diagonaløvelse kan feks være å la albuen møte motsatt kne. Vri og strekk maksimalt, og du vil føle at kropp og hjerne kvikner.
Ling Skrevet 8. mars 2004 #17 Skrevet 8. mars 2004 Vaselin er like bra som leppestift på dagtid IKKE bruke vaselin folkens - det er laget av mineraloljer som tørker ut huden! :cry: Prøv heller en naturlig pomade eller gloss hvis du vil ha blank munn. Kan anbefale Dr. Hauschka sin pomade!
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #18 Skrevet 8. mars 2004 Jepp, Vaselin er no' skikkelig herk! Men Weleda sin lebepomade er HELT fri for kunstige saker. I "grønn hverdag" sin test kom denne bedre ut enn Dr. H. sin... Jeg anbefaler den på det sterkeste!
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2004 #19 Skrevet 8. mars 2004 Legg litt lys øyenskygge i øyekroken innerst, det åpner blikket og fremhever øynene.
Ling Skrevet 8. mars 2004 #20 Skrevet 8. mars 2004 Jepp, Vaselin er no' skikkelig herk! Men Weleda sin lebepomade er HELT fri for kunstige saker. I "grønn hverdag" sin test kom denne bedre ut enn Dr. H. sin... Jeg anbefaler den på det sterkeste! Takk for tips! Weleda har forøvrig mye bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå