Gå til innhold

Ideel hælhøyde

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Lurer veldig på hvilken høyde på hælene jeg skal gå for på bryllupsdagen. Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ballerinasko har jeg tenkt til å ha i bakhånd, de andre er 5cm tror jeg. Vi er like høye, så jeg tror faktisk at jeg vil ha noen helt flate for å ikke ruve over som en kjempe.

Skrevet

Mine er fem cm. Null problem å gå i hele dagen, lette å kippe av seg. Kan fort blir slitsomt å gå i noe annet en hel dag, og man må jo som regel tilpasse kjolelengden etter skoene også ...

Skrevet

Kommer an på hva du er vant til å gå med, og hvor høy du føler deg komfortabel med å være. Om du til vanlig er 5 cm lavere enn din kjære, og på brudebildene er 10 cm høyere så kan det føles rart i ettertid. Jeg må ha flate sko pga en lei tendens til å tråkke over,haha.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg kan fint gå i litt høye sko :)

Jeg tror mannen er ca 20cm høyere enn meg, så hadde jo vært fint med litt høyde, men jeg må jo kunne gå og stå i skoene også :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ha veldig høye sko. Jeg liker å gå i det i tillegg så blir jeg nødt til å sy opp kjolen hvis jeg har lave sko, og det blir veldig dyrt med blondekant nederst! Jeg er en. Del lavere enn min kjære, så er det er bare fint hvis jeg kommer litt opp i høyden. :-)

Anonym poster: f0042bfa6f909852dcffe4c6d724a232

Skrevet

Fem til sju cam kommer jeg til å gå for. Prøvde et par på sju cm i går og det var veldig behagelige. Men det er jo en annen sak om de er så gode etter åtte timer da.

Skrevet

Jag brukar gå i ganska höga klackar till vardags men när jag gifte mig valde jag ett par lätt klackade 3 cm höga sommarsandaletter.

1. Kjolen jag hittat var inte lång nog till högre klackar

2. Vi skulle vara en del utomhus, i gräset

3. Skorna jag hittade var billiga, och gick att använda som vanliga sommarskor efteråt.

Jag är bara 4-5 cm kortare än mannen men det hade inte spelat någon roll i klackvalet, för mig var det kjolens (brist på) längd som begränsade höjden på hälen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Så fine :) men du vet at det ikke er korrekt å ha åpen tå i kirken .... ? :)

• Liker 1
Skrevet

Nå må du gi deg da! Fra gammelt av er det ikke korrekt å gifte seg for andre gang heller. Så det er godt at man er en god del som ikke oppfører seg "korrekt".

Så fine :) men du vet at det ikke er korrekt å ha åpen tå i kirken .... ? :)

Anonym poster: ba4f2b454a726ca0f7c9ce01029b20ef

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...