Gå til innhold

Klær og vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har gått en del kilo, men har fortsatt et stykke igjen før jeg er fornøyd (jeg har akkurat gått fra fedme til "bare" overvektig, hvis man kan stole på bmi). Jeg har nå et problem med at alle klærne mine er for store. De er veldig løse og posete, og jeg er avhengig av belte på buksene mine.

Jeg er ganske blakk. Jeg er student, og har hatt en del uforutsette utgifter i det siste (tannlege :sinnatagg:) . Jeg har ikke mulighet til å kjøpe nye klær, spesielt ikke når de også (forhåpentligvis) blir for store om ikke så alt for lenge.

Hvordan gjør dere andre det når det gjelder midlertidige klær? Har dere noen tips?

Anonym poster: 9b9af62db3de35b27f18b7e129b73e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Jeg var heldig og har en mor som syr! Om du syr selv eller kjenner noen så er det en god ide.

Har du gamle klær du kan ta frem igjen og matche med noe nytt eller er det noen du kjenner som kan ha noe?

Men du må uansett ha klær... Prøv å finne klær som vil passe en stund og som er litt løse. Det er nok med entt par jeans og topper kan man finne billig.

Tenk hvor stilig du blir etterpå!

Anonym poster: bcdba6d6bd0710e333fa35548bcfc195

Skrevet

Jeg tok frem gamle klær som ikke hadde passet på åresvis under slankingen. Veldig motiverende å komme inn i det man gjorde før :)

Skrevet

Ta frem symaskin, eller ei som kan sy og forminsk klærne der du kan.

Skrevet

Tights og skjørt ble min greie ei stund. Tights/strømpebukser passer man jo gjerne selv om vekta går opp og ned. Og de er ikke så dyre i innkjøp når man må ha nye. Og skjørt med strikk i livet passer mange størrelser.

Lykke til videre!

Anonym poster: f7cb97dd8eaa232df4fe4a8eea2efd95

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode tips :)

Jeg har desverre ingen gamle klær som passer, jeg kasta/ga bort alt jeg ikke hadde brukt på lenge da jeg flytta for en stund tilbake :( Men jeg skal høre med mamma om hun kan sy inn noen klær for meg. Også så jeg at de har noen bukser til 99kr på hm, så jeg vurderer å kjøpe en sånn. Så kan jeg ha en bukse som faktisk passer!

ts

Anonym poster: 9b9af62db3de35b27f18b7e129b73e0e

• Liker 1
Skrevet

Tights og skjørt ble min greie ei stund. Tights/strømpebukser passer man jo gjerne selv om vekta går opp og ned. Og de er ikke så dyre i innkjøp når man må ha nye. Og skjørt med strikk i livet passer mange størrelser.

Lykke til videre!

Anonym poster: f7cb97dd8eaa232df4fe4a8eea2efd95

Samme med kjoler!

Jeg kjøpte meg et par strikke kjoler ifjor da vekten var veldig ustabil opp og ned. Syns det var veldig kjekt, bare byttet om på tilbehøret så ble det ikke så synlig at basisplagget var det samme mye av tiden.

Skrevet

Jeg kjøpte meg noen tightsbukser.. altså.. bukser i buksestoff, men uten knapp og glidelås. Også noen strikkegensere som gikk over rompa. De buksene bruker jeg fortsatt selv om jeg er ti kilo mindre.. får de for en billig penge på Cubus :)

Anonym poster: 0985ba89140b1043211f3a5a6429a4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...