AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Noen med erfaring? Har en følelse av at GR er litt mer seriøst enn vektklubben. Men så er prisene til vektklubben litt mer fristende. Og begge går over et år sant? Noen som har prøvd og gått ned mange kilo på noen av disse kursene? Og hvordan foregår det? Anonym poster: 32cb766a1de75320b5fc8c86e3b0d7f6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Hvis du bare skal bruke nettet så vektklubb.no uten tvil! Jeg har ikke brukt GR siden det ble betaling på siden, men jeg har vært med på kurs for mange år siden. Vektklubb er full av alle typer mennesker man kan støtte seg på, mange som er opptatt av trening og mange som er på "stabil profil". GR virker litt dødt og jeg tror det er mest godt voksne damer der. Dersom du ønsker å gå på kurs og trenger mer kunnskap om kosthold anbefaler jeg GR-kurs, men da et ekte kurs der du går på møter. Det vil holde deg i øra og gi deg mye kunnskap. Anbefaler deg også å jobbe med HVORFOR du har gått opp i vekt. Det psykiske er veldig viktig for mange. Jeg har brent meg på det dessverre. Anonym poster: 344e6d6aeb0c3f4bd8a7104e981b5808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå