Gå til innhold

Forslag til tv-serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et noen gode tips om underholdende tv-serier? Jeg har lyst å begynne å se på noe, og liker godt humor og drama. (Serier jeg liker som sier noe om min smak: how i met your mother, frustrerte fruer, friends, kongen av queens ++)

- Jente 18

Anonym poster: 774a1ec415d6a0406dffa060511a124d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

New Girl.

Anonym poster: 720d086d532110607d9835399d64f76e

• Liker 1
Skrevet

New Girl

Big Bang Theory

Ellers vil jeg anbefale

Grey's Anatomy

Homeland

Suits

Game of Thrones

Skrevet

Takk :) Skal sjekke noen av disse ut!

Gjest Memories
Skrevet

The big bang theory! Uten tvil den beste tv-serien som er lagd.

Skrevet

Kan anbefale en god engelsk serie. Den er noen år gammel, tror den var ferdig i 2005/2006. Den heter Bad Girls og handlingen er lagt til et kvinnefengsel i London. Serien er full av humor og drama, mange gode karakterer og flotte fortellinger.

Anonym poster: ab9ef00fcb049177329725f789b9782c

Gjest Blomst83
Skrevet

De

Kan anbefale en god engelsk serie. Den er noen år gammel, tror den var ferdig i 2005/2006. Den heter Bad Girls og handlingen er lagt til et kvinnefengsel i London. Serien er full av humor og drama, mange gode karakterer og flotte fortellinger.

Det er bra,men blir ganske så rå jo lenger ut i sesongene du kommer.Men jeg var helt oppslukt.Fikk en tomhetsfølelse når jeg hadde sett ferdig siste episode av den siste sesongen.Ville bare se mer!

Skrevet

Ja, det er en flott serie. Ser den på nytt nå. Synes de har klart å skape mange flotte karakterer. Humrer meg gjennom sesongene, selv om det er en del triste skjebner.

Skrevet

Har noen et noen gode tips om underholdende tv-serier? Jeg har lyst å begynne å se på noe, og liker godt humor og drama. (Serier jeg liker som sier noe om min smak: how i met your mother, frustrerte fruer, friends, kongen av queens ++)

- Jente 18

Jeg elsker de tv-seriene så da vil du like 90210! Det er den beste serien du kan se! Det er laget 5 serier og den 5 serien vises i USA nå. Du må se den, du blir hekta ;P

Skrevet

COMMUNITY! Deet er så bra!

New Girl

Girls

The Big Bang Theory

Raising Hope

Suits

Mad Men

Gossip Girl

One Tree Hill

Anonym poster: ae50b71e92abadc610bb7e276efe0031

Skrevet

Cougar town må jo være selskreven i denne sammenhengen

Skrevet

2 Broke Girls

Mike & Molly

Royal pains

:)

Skrevet

True Blood, Sex & Singelliv og Big Bang Theory er mine favoritter iallefall. Anbefales =)

Skrevet (endret)

Jeg liker disse;

• Awkward
  • Pretty little liars
  • Dexter
  • Revenge
  • Greek
  • 90210 (Den nye)
  • The lying game

Endret av Tullebull
Skrevet

Er fan av Revenge som er en superbra serie!

Den kan virkelig anbefales, kjempespennende! :)

Skrevet

Ser at mange anbefaler Homeland.

Homeland lå an til å bli en av tidenes serier. Før de gikk i samme fella som skaperne av bl.a. LOST.

Serien ble fullstendig ødelagt i siste episode og et gigantisk anti-klimaks. Nok en gang ser vi et godt eksempel på at det er penger som driver TV-seriene fremover, og man evner ikke å avslutte i tide, og velger i stedet å melke serien videre, der kvaliteten vil falle drastisk.

Føste sesong er helt fantastisk. Trolig det beste jeg noensinne har sett. Dermed ble også siste episode en tilsvarende enorm skuffelse, når man oppfatter at serien faktisk ikke avsluttes, men at de skal melke denne videre, trolig pga gode seertall og høy inntjening.

Husker med gru LOST som begynte så hemningsløst bra før den til slutt ble gørrkjedelig og til slutt nesten uten mål og mening.

Men hvis du liker serier som ikke har en avslutning, og løse tråder bare blir hengende i lufta, er Homeland et meget godt valg.

Jeg ser også at det allerede nå planlegges en sesong 3........

Anonym poster: 71f9854b0d999aeb69cd27caa5e23099

Skrevet

Revenge er fantastisk! Favorittserien min for øyeblikket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...