Gå til innhold

Få tilsendt gratis ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om det er noen andre her som vet om nettsider som man kan bestille gratis vareprøver fra?

Er greit å få testet ut ulike produkter før man evt. kjøper de.

Har selv funnet denne:

http://www.asan.no -Her kan du bestille en av hvert produkt. Vet ikke hvor mye det er snakk om, men man får iallefall prøvd ut produktet.

Tips om ting man kan få tilsendt mot porto blir også godt mottatt :)

Alt som er billig/gratis er jo bra :) (Hvis man har bruk for det da:) )

Og for studenter som meg selv, som ikke alltid har så god råd, så kommer slike ting godt med.

:)

Anonym poster: ea0b52e05c21cc464ea612377b978a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du innom www.gjerrigknark.com?

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hm, jeg vet ikke om noen slike sider!

Men jeg vil si meg uenig i påstanden "alt som er gratis er jo bra". Mye som er gratis er reklameræl som man aldri bruker for deretter å kaste, og dette bidrar til at Norge er et av landene som overforbruker mest. Tenk bare på alle de småtingene som følger med moteblader som du bare kaster, og lignende situasjoner også!

Jeg synes det er kjempebra om man får tak i gratis ting som man faktisk bruker, spesielt for studenter og andre med dårlig råd! Men jeg råder alle til å tenke nøye over hvilke ting man faktisk trenger, før man bestiller masse gratis ting man egentlig ikke trenger..

• Liker 4
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du kan jo forresten begynne å delta i sånne gratis konkurranser på facebook/andre nettsider. Nå rett før jul er det mange julekalendere der ute hvor man kan vinne masse nyttig og unyttig! Husk bare å lese konkurransevilkårene, det er mange konkurranser hvor du må oppgi telefonnummer, og da står arrangøren fritt til å selge nummeret ditt til telefonselgere, hvis de ikke oppgir at de ikke gjør det ;)

Men her også bør du tenke litt på hvilke premier du faktisk trenger, så du ikke plutselig sitter der med favnen full av nips :)

Skrevet

Silfen: Ja, har vært innom der å sett. Fant meg barberhøvvel til noen og tretti kroner i frakt (må bare huske å avbestille hvis det ikke er no' tess) :)

Kevlarsjav: Jeg er enig i det du sier, og jeg ordla meg kanskje litt feil. Ting som er unyttige for noen, kan være veldig nyttige for andre. Det var vel egentlig det som lå i påstanden min som du siterer. I utgangspunktet var det forbruksvarer jeg var ute etter, eller tenkte på. (Barberhøvler, såper osv.), så jeg beklager at jeg ikke spesifiserte dette i den opprinnelige posten.

Og noen ganger når jeg har vunnet ting, så har det kommet andre i familien til gode, nettopp fordi de så på det som nyttig, mens jeg ikke. :)

Det med kalenderkonkurranser var lurt, skal sjekke det ut!

andre tips mottas med takk :)

Skrevet

Er du innom www.gjerrigknark.com?

Jeg var så "smart" å bestille en gratisk prøve fra gjerrigknark en gang. Ikke mye gratis der nei. Etter den gratis prøven fortsatte de å sende månedlig og la ved fakturaer med latterlig høye beløper.

Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det.

Skrevet

Jeg var så "smart" å bestille en gratisk prøve fra gjerrigknark en gang. Ikke mye gratis der nei. Etter den gratis prøven fortsatte de å sende månedlig og la ved fakturaer med latterlig høye beløper.

Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det.

På de aller fleste gratisprøvene er det slik at man må avbestille et abonement etter at man har fått det gratisproduktet. Hvis ikke blir det sånn du sier at man må betale hver måned.

Det står som regel på siden der man bestiller, så det er lurt å lese litt nøye.

Anonym poster: 5e734a438953969a9745ab7ebfd98e51

Skrevet

På de aller fleste gratisprøvene er det slik at man må avbestille et abonement etter at man har fått det gratisproduktet. Hvis ikke blir det sånn du sier at man må betale hver måned.

Det står som regel på siden der man bestiller, så det er lurt å lese litt nøye.

Poenget var at det er ikke gratis. ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo det, om man avbestiller. Jeg har nettopp fått meg gratis blodsukkerapparat derfra.

Skrevet

Men man må vel få tilsendt en gang først?

Hvis ikke hadde det ikke vært mulig. En kan ikke bare dele ut i hytt og pine heller.

Skrevet

Hvis man har glutenintoleranse får man tre gratis prøver (det er vanlig størrelse!) tilsendt fra Semper ved å bare melde seg inn i klubben deres (gratis).

Skrevet

Men man må vel få tilsendt en gang først?

Hvis ikke hadde det ikke vært mulig. En kan ikke bare dele ut i hytt og pine heller.

Man får den første gratis (må som regel betale frakt), men man er helt fri til å avbestille uten å få tilsendt mer. Da betaler man kun eventuell porto den første gangen.

Det de tjener penger på er de som glemmer å avbestille (og dermed må betale helt fram til de avbestiller), og de som faktisk liker produktet og fortsetter å abonere på varen.

Hadde de ikke delt ut gratisprøver "i hytt og pine" hadde antagelig veldig få prøvd produktet, og da hadde de ikke fått noen kunder. Gratisprøver er utrolig god reklame for de, det er derfor de kan holde på slik.

Skrevet

Her kan man melde seg inn i et testpanel, og dermed få tilsendt prøver. (Man må jo gi tilbakemelding på produktene da) http://mentholatum.no/testpanel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...