Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange menn reagerer på kjærlighetssorg med en form for galskap, og i stedet for å grave seg ned og grine, så tar de tak i situasjonen og bruker all denne vonde energien til å komme seg videre. Da blir det sinnsyk flørting med de kvinnene som er tilgjengelige, og kortvarige reboundforhold eller i beste fall sterke varige kjærlighetsforhold kan oppstå?

prøver og finne svar på hvorfor kjæresten min dro i sinne fra meg og gjore det slutt etter 1 år langt langt nede med små barn og mye krangling.

fant seg ny dame etter 3 uker og angret syyyykt etter noen måner og var desperat etter og komme tilbake.

vi er nå sammen og mer forelsket en noen gang, MEN HVORFOR gjore han det??

er så sårt og vite han har knullet noen andre på våres 7 år!

Anonym poster: 2e31c8c807c3628096fa2a824c6843bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn og kvinner er forskjellige. Mens vi reagerer på kjærlighetssorg med iskrem og prat med venninner, reagerer de ofte med bytur med gutta og litt random knulling.

Skjønner at det er sårt, men skal dere være sammen må du kunne tilgi det som skjedde. Sier ikke at det var bra av han, men dere kommer ikke til å klare det som par dersom dette skal være et tilbakevendende tema. Snakk sammen om det og prøv å få det ut av verden.

Skrevet

Tror det er sånn at noen menn nok trenger en "bounce" for å trygghet og bekreftelse.

Skrevet

tusen takk for svar :)

rart nok så hjelper di små orene så ufattelig mye i en tung hverdag når tankene jobber som verst :)

er kommet så langt at det er lange perioder mellom hver gang, men når tankene kommer blir ting ekstra sårt!

MEN som du nevner, jeg kan ikke gnåle om det i evig tid.

Skrevet

Tja, hvorfor han gjorde det er umulig å vite for noen annen enn ham selv.

Men sannsynligvis var han sinna som du sier og tenkte at gresset kunne være grønnere på andre siden av gjerdet.

Noe som den dama han fant etter 3 uker åpenbart ikke var.

Dessuten har dere små barn i sammen. Noe som gjør det å bare stikke av mye vanskeligere for alle oppegående mannfolk.

Skrevet

klem til deg :klemmer:

og HUSK, han angret seg og kom tilbake til deg!

mulig han trengte den erfaringen i live.

nyt hvert sekund, for mye kan skje!

og bor dere atme denne kvinnen så må du ALDRI vise krokryggen.

rett deg opp og vis at du er en mektig kvinne mannen din aldri klarte og glemme ;)

Skrevet

Jeg var akkurat som mannen din.

Jeg hadde kjærlighetssorg og var dypt såret. Var fast bestemt på at nå var det jeg som skulle ha kontrollen og styringen. Ble et år eller to som var litt ville, men så roet det seg og jeg var ferdig.

Anonym poster: aec10274e62eb2c1689929d1d682478c

Skrevet

Mannfolk er desperat etter og komme seg vidre! Hvertfall mange av dem :)

Skrevet

Mange menn reagerer på kjærlighetssorg med en form for galskap, og i stedet for å grave seg ned og grine, så tar de tak i situasjonen og bruker all denne vonde energien til å komme seg videre. Da blir det sinnsyk flørting med de kvinnene som er tilgjengelige, og kortvarige reboundforhold eller i beste fall sterke varige kjærlighetsforhold kan oppstå?

prøver og finne svar på hvorfor kjæresten min dro i sinne fra meg og gjore det slutt etter 1 år langt langt nede med små barn og mye krangling.

fant seg ny dame etter 3 uker og angret syyyykt etter noen måner og var desperat etter og komme tilbake.

vi er nå sammen og mer forelsket en noen gang, MEN HVORFOR gjore han det??

er så sårt og vite han har knullet noen andre på våres 7 år!

Tror du omgås feil type menn. :klo:

Skrevet

Hvorfor det? Av og til må man jo kunne "feile" i live uten at det skal være feil type menn? Jeg og min mann måtte lære på den hare måten før vi begge kunne gå vidre i live med hverandre og vi har vert sammen i 26 år og aldri tenkt tanken på og gå den samme veien igjen vi en gang gjore! Noen lærer, men noen aldri lærer! Så er jo en sjanse man må ta om man elsker hverandre!

Skrevet

Har kjent menn som har blitt helt knust av kjærlighetssorg, som har brukt dagene på å sture hjemme i ensomhet, grått, osv. De er vel individer de også, som oss..

Anonym poster: 26d04aef130e92381e83da83d9fb3325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...