Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2012 #21 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jupp. Jeg har vært i den dalen kun av den grunnen der. Hørte ingenting spesielt. Så ingenting. Morsomt å ha vært der om ikke annet. Jeg tok bilder. Satt i den bratte fjellsiden og tenke på mitt, mens jeg speidet rundt omkring. Et fredelig sted...men jeg tror at de har sett det de har sett der oppe. Endret 12. desember 2012 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #22 Skrevet 12. desember 2012 To ganger, en gang på veldig nært hold. Dengang visste jeg ikke hva det var, men i dag vet jeg bedre og ser frem til å se dem igjen. Grønne menn er det hvertfall ikke snakk om! Anonym poster: c3a43a2fe74ba9332f7a47b488dc2377
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #23 Skrevet 12. desember 2012 Anonym poster: c3a43a2fe74ba9332f7a47b488dc2377
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #24 Skrevet 12. desember 2012 Hehe, nuvel; "ting" har vel blitt sett til alle tider og dommedagen har ikke kommet ennå. Hmm...det er snart den 21 desember. We shall se what we shall see!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #25 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har sett flyvende tallerkener på høylys dag, sammen med min far. Det var en fantastisk opplevelse. Men menneskehjernen er opptatt av kjente mønstre og lager ting vi tror det er. Jeg har selv sett et spøkelse helt til jeg gikk bort dit, og det var bare trær, skygger og månen som skapte det bilde og hjernen lagde denne figuren til et menneske for meg. Sånn tenker jeg det er med mange ufo opplevelser også, hjernen lager et bilde på noe den kjenner igjen (de fleste av oss har sett tegninger av flyvende tallerkener), og vips så blir det en ufo. Det at så mange ikke vil akseptere det andre har sett, som ikke de har sett selv, det tror jeg handler om vår religiøse påvirkning gjennom tidene. Jorden som universets sentrum, bare jorden med liv og evt avansert liv er jo så godt som umulig. Tror nok disse fornekterne er enten religiøse eller svært påvirket av religion, bevisst eller ubevisst. Per 9. januar 2015 er det 1 876 eksoplaneter. Den første eksoplanet ble funnet i 1995 og det er først fra 2002 at det er funnet eksoplaneter årlig, så vi er helt i startfasen for å finne planeter som ligner jordens beliggenhet i fht temperatur. http://no.wikipedia.org/wiki/Eksoplanet Anonymous poster hash: b80b6...a24
Gjest Bruce Wayne Skrevet 15. januar 2015 #26 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg ble bortført av romvesener en gang, de tok meg med opp i UFOen sin og eksprimenterte med genitaliene mine. Den dag i dag kan jeg fortsatt ikke spise kalkun. Endret 15. januar 2015 av Bruce Wayne
Lutetium 71 Skrevet 15. januar 2015 #27 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg har sett to ufoer i form av stjerner som oppførte seg uvanlig.Den første stod stille på himmelen, men den var større og gulere enn vanlige stjerner. Jeg studerte den og lurte på hva det var, da den plutselig ble borte. Jeg husker jeg tenkte at "den skrudde av lyset".Den andre så ut som en vanlig stjerne, men føk over himmelen i løpet av noen sekunder, så ble den også plutselig borte. Jeg har aldri sett noe menneskeskapt eller naturfenomen bevege seg så raskt.Ved begge tilfellene var det mørkt og stjerneklart. Nå tror jeg på utenomjordiske vesener da, og tenker at det jeg så kan ha vært utenomjordisk. Synes dette med ufoer er spennende. Håper jeg får se noe mer snart!Anonym poster: deb351d840cc96b3ab4791d6527f79ee Lignet noen av dem på dette her eller denne? Endret 15. januar 2015 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #28 Skrevet 15. januar 2015 Hvis dere mener de salte dropsene som ble solgt før i tida (og som het UFO) så har jeg opplevd dem ja. Beste dropsene som noen gang har blitt laget, jeg kan ikke fatte at de ikke produseres lenger. Anonymous poster hash: 5c4ae...a3c
Gjest Badabing Skrevet 16. januar 2015 #29 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har sett en UFO, altså noe jeg ikke forstod hva var. Jeg var ute og gikk tur med hunden på dagtid, og plutselig ble hun helt fra seg. Stoppet opp, så opp, tok stand og fikk en stående stripe med pels på ryggen. Det tok meg et øyeblikk før jeg så at det var en lysende rund flekk over oss. En rar opplevelse, men jeg tipper at jeg la mer i den nettopp fordi hunden min reagerte på den måten. Jeg hadde jo sikkert aldri tenkt over det ellers. Antagelig hadde det en helt naturlig forklaring, det er bare det at man ikke vet hva den er.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #30 Skrevet 16. januar 2015 Er nok bare Saturn dere har sett. Den likner litt på en UFO. Anonymous poster hash: c8acd...caa
Lutetium 71 Skrevet 16. januar 2015 #31 Skrevet 16. januar 2015 Er nok bare Saturn dere har sett. Den likner litt på en UFO.Anonymous poster hash: c8acd...caa Supermann, er det deg?
Lutetium 71 Skrevet 17. januar 2015 #33 Skrevet 17. januar 2015 Nyhetssak om noe lignende. Må si meg enig med kommentatorene til nyhetsartikkelen, dette er noe så spennede som et passasjerfly. Neppe noen "verdensbegivenhet".
Emmerdale Skrevet 17. januar 2015 #34 Skrevet 17. januar 2015 Jupp. Har sett ufo, to ganger på samme kveld. Det var helt tilfeldig, vi gikk ut og røkte som vanlig og så på stjernehimmelen. Ingen sa ett ord. Men vi begynte å se på hverandre når vi så en stjerne/objekt på himmelen starte som en rakett som en pil over himmelen for så å stoppe. Noen minutter skjedde det samme, et objekt som forsvant, men med en fart og ble borte i en brøkdel... Det ville være merkelig om det ikke fantes andre og mer intelligente liv. Hvis dere googler kan man lese mye om de nye teoriene. Det var fasinerende å se på, og vi begynte å diskutere om det vi hadde sett kunne være den nye våpenindustriens siste påfunn, hemmeligholdt for oss alle. Vi fikk aldri svar på det, men jeg håper utenomjordiske kommer på besøk av og til.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #35 Skrevet 17. januar 2015 Jupp. Har sett ufo, to ganger på samme kveld. Det var helt tilfeldig, vi gikk ut og røkte som vanlig og så på stjernehimmelen. Ingen sa ett ord. Men vi begynte å se på hverandre når vi så en stjerne/objekt på himmelen starte som en rakett som en pil over himmelen for så å stoppe. Noen minutter skjedde det samme, et objekt som forsvant, men med en fart og ble borte i en brøkdel... Det ville være merkelig om det ikke fantes andre og mer intelligente liv. Hvis dere googler kan man lese mye om de nye teoriene. Det var fasinerende å se på, og vi begynte å diskutere om det vi hadde sett kunne være den nye våpenindustriens siste påfunn, hemmeligholdt for oss alle. Vi fikk aldri svar på det, men jeg håper utenomjordiske kommer på besøk av og til. Kan være stjerneskudd, lysfenomener eller andre fartøy. Utelukker ikke at UFO'er finnes, men en fremmed veldig avansert sivilisasjon tror jeg nok har teknologien til å skjule seg ganske godt. Anonymous poster hash: 919cc...628
Lutetium 71 Skrevet 17. januar 2015 #36 Skrevet 17. januar 2015 Jupp. Har sett ufo, to ganger på samme kveld. Det var helt tilfeldig, vi gikk ut og røkte som vanlig og så på stjernehimmelen. Ingen sa ett ord. Men vi begynte å se på hverandre når vi så en stjerne/objekt på himmelen starte som en rakett som en pil over himmelen for så å stoppe. Noen minutter skjedde det samme, et objekt som forsvant, men med en fart og ble borte i en brøkdel... Det ville være merkelig om det ikke fantes andre og mer intelligente liv. Hvis dere googler kan man lese mye om de nye teoriene. Det var fasinerende å se på, og vi begynte å diskutere om det vi hadde sett kunne være den nye våpenindustriens siste påfunn, hemmeligholdt for oss alle. Vi fikk aldri svar på det, men jeg håper utenomjordiske kommer på besøk av og til. Det var ingen av dem som oppførte seg sånn ca som dette?
Gjest Badabing Skrevet 18. januar 2015 #37 Skrevet 18. januar 2015 Nyhetssak om noe lignende. Må si meg enig med kommentatorene til nyhetsartikkelen, dette er noe så spennede som et passasjerfly. Neppe noen "verdensbegivenhet". Passasjerfly ligner det vel ikke på? Hvorfor tror du ikke det er en meteor?
Emmerdale Skrevet 18. januar 2015 #38 Skrevet 18. januar 2015 Det var ingen av dem som oppførte seg sånn ca som dette? Jeg får ikke åpnet linken din. Vil ikke påstå at det var utenomjordiske romskip, men vi var flere som så det samme. Det lignet ikke stjerneskudd. Farten var større, men ser ikke bort fra at det var par meteorer. Det rare var at begge lyspunktene stod helt stille før de skjøt fart, på et sekund beveget de seg langt innenfor synsvidden vår, deretter stoppet og skøt fart igjen etter kanskje 30 sek. for så å forsvinne.
Lutetium 71 Skrevet 18. januar 2015 #39 Skrevet 18. januar 2015 Passasjerfly ligner det vel ikke på? Hvorfor tror du ikke det er en meteor? Fenomenet var synlig i 10 minutter, det er en veldig saktegående meteor. Tenk deg at du ser flyet flyve rett fra deg (du ser rett i halen på flyet). Jeg får ikke åpnet linken din. Snodig. Linken virker her. Den er ikke så vanskelig å finne, den linker til ett av mine innlegg rett oppi her, innlegg #27. Vil ikke påstå at det var utenomjordiske romskip, men vi var flere som så det samme. Det lignet ikke stjerneskudd. Farten var større, men ser ikke bort fra at det var par meteorer. Det rare var at begge lyspunktene stod helt stille før de skjøt fart, på et sekund beveget de seg langt innenfor synsvidden vår, deretter stoppet og skøt fart igjen etter kanskje 30 sek. for så å forsvinne. Tja.. høres ikke helt ut som satelitter syns jeg (det er det jeg linker til lengre opp), men det kan også være ett "øyefenomen". Det er dog vanlig at satelitter "forsvinner" når de ikke lenger blir belyst av sola.
Aule Skrevet 18. januar 2015 #40 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har sett en lignende gjenstand en gang, i oktober 2010. Oppdaget en hvit rund sak som skilte seg ut fra stjernene på himmelen da den beveget seg unaturlig. Den gikk i ekstreme hastigheter fram og tilbake, opp og ned og helt ulogisk. Den holdt på fra kl 03.00 til 03.40, mao ganske lenge. Etter hvert forsvant den gradvis oppover og vekk og ble ikke lenger synlig. Det var en fascinerende opplevelse, og jeg satt med store øyne og så på uten opphold. Samtidig var det en litt guffen opplevelse fordi man ikke visste hva man hadde med å gjøre. Man fikk en slags frykt-følelse. Aldri sett den senere til tross av at jeg har god utsikt til himmelen fra her jeg sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå