Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig kort og altfor glitrende. Ser ut som en discokule!

• Liker 1
Skrevet

Ville likt den hadde det ikke vært for lengden. Ser for meg rumpeballene titte frem.

Anonym poster: 7d7a62e74496ee4ae41b36d431e007a6

Skrevet

Enig med begge over her - diskokulegenser.

Anonym poster: 6373db8be42eb884e753c0df08112fc1

Skrevet

Jeg liker ikke sånne kjoler som den. Syns det ser liksom litt ut som en tettsittende, lang genser på en måte. Syns ikke det er noe fint.

• Liker 1
Skrevet

Synes den var kul jeg! Sikkert fin partykjole i jula. Men den var penere i svart, synes jeg :)

Skrevet (endret)

Om den er kort kommer jo litt an på i hvilken anledning man skal bruke den. Når den er så dekkende ellers, synes jeg ikke det gjør noe at den er litt kort, men man må som sagt se an hvor den skal brukes.

Personlig tror jeg den ville vært mye finere om paljettene satt tett i tett, og passformen er ikke spesielt flatterende (i alle fall ikke på akkurat den modellen) - litt posete her og der, og gir fort inntrykk av at man er større enn man egentlig er. Leser man anmeldelsen, høres det ut som om den er veldig ubehagelig på også.

På bildet av selve kjolen ser den fin ut, men her er det såpass mye som trekker ned at jeg heller ville gått for en annen.

Endret av Antlers
  • Liker 1
Skrevet

Tror den kan være fin på rett person til rett anledning! Også må en passe litt på lengden, da det ikke er spesielt mye å gå på... Vurderte å kjøpe den i svart selv, men den var utsolgt da jeg skulle prøve den :(

Skrevet

Ikke fin. Paljetter ser som regel bra ut på bilder, men ikke i virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet

Den gjør jævlig vondt å gå med. Og den er ikke fin på. Den er gitt vekk til lillesøster så hun kan bruke den som genser :fnise:

Den er altfor kort også. I hvert fall for meg som er 169-170.

Skrevet

Takk. Kjøpte den i dag jeg, og ville høre hva dere synes. Angrer kanskje litt men det får gå. ;p

Anonym poster: 1535c6e125b33e26982a3ae6571e6923

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Alt for kort til at jeg kunne trives i den. Liker best at det er kortere fra kjolekanten ned til knærne, enn fra kjolekanten og opp... Også tror jeg ikke mine former (eller mangel på sådan) ville trives i denne. Hadde sett ut som en tannpirker som gikk på karneval utkledd som diskokule.

Skrevet

Du vil se ut som en fisk i den der. Dessuten er ikke dette i nærheten av trendy lenger, jeg er så lei av å se folk kaste seg etter disse flere år etter de kom, ALLE går med slike. Vil du ikke heller vises blant 100 oppdolla kopier når du først pynter deg?

Anonym poster: 150d8ccd047955d5717e2e701696378b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...