Gå til innhold

Barbere i ansiktet og ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Jeg skal barbere hesten min nå, og planen var å barbere alt utenom hodet, ben, og la litt være igjen der salen skal ligge.

Dere som barberer hest: Hvordan barberer dere? Barberer dere ben og ansikt? Kunne forsåvidt tenke meg å barbere ansikt og ben også, men er livredd for at hesten skal fryse i ansiktet, og for å komme borti øyer o.l ved barbering. Hvordan gjør dere det ved barbering i ansikt?

:)

Anonym poster: 825a5eb86f556e17ac6ed71ccced7f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer hele hesten min. Skal litt til for å fryse i fjeset, så det skal du ikke tenke på :-) Bruk gjerne en mindre maskin i fjeset, da er det enklere og du slipper å være redd for å være borti øynene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg barberer hele hesten min. Skal litt til for å fryse i fjeset, så det skal du ikke tenke på :-) Bruk gjerne en mindre maskin i fjeset, da er det enklere og du slipper å være redd for å være borti øynene.

Takk for svar! :)

Hehe, neida, det skal sikkert litt til å fryse i ansiktet, men allikevel er jeg liksom litt bekymret for det, da hesten ikke akkurat er av de røffeste i gården. :gjeiper:

Ja, jeg tittet litt på en klipper som er beregnet for ansiktet, men hvor nærme øynene går du når du barberer? Rett over øyelokket for eksempel, er litt nervøs for at hesten skal rykke til når jeg står der å barberer.

Skrevet

Takk for svar! :)

Hehe, neida, det skal sikkert litt til å fryse i ansiktet, men allikevel er jeg liksom litt bekymret for det, da hesten ikke akkurat er av de røffeste i gården. :gjeiper:

Ja, jeg tittet litt på en klipper som er beregnet for ansiktet, men hvor nærme øynene går du når du barberer? Rett over øyelokket for eksempel, er litt nervøs for at hesten skal rykke til når jeg står der å barberer.

Hehe, nei det er ikke min heller. Frysepinn av den edlere rasen!

Litt vanskelig å forklare, men det blir en liten ring rundt øynene. Du tar det til slutt så hesten venner seg til maskinen i fjeset. De mindre maskinene bråker ikke like mye som de store så de er ikke like "skummel" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...