HHH Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Dette er virkelig mitt store problem omeråde. Har akkurat tatt litt tak i det, da jeg har føtter som krever mye og jevnlig pleie har jeg rett og slett i en periode gitt dem helt opp, men så bestemt jeg meg for å starte prosjekt fine føtter. Etter en omgang baby foot, fotbad jevnlig, neglebåndsfjerner, oljer osv. så begynner det å se ok ut. Men jeg har et stort problem med neglene på føttene. Neglebåndene mine er veldig vanskelige å få has på, har som sagt brukt en neglebåndsfjerner og olje og dette fungerer helt ok, store tå og den vedsiden av er ikke noe problem men på de litt mindre tærne har neglebåndet lagt seg tynt over nesten hele neglen, og neglene er også i seg selv en merkelig blanding av tørre og myke (på en dårlig måte) og uregjelige med noen riller og sprekker lett opp. Jeg får ikke vekk neglebånd da det er vanskelig å komme til, og får heller ikke pleid selve neglen. Noen tips?
muttra Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 har ikke annet råd til deg enn å ta en tur til en fotpleier for å sjekke ut om det er form for neglsykdom , og få råd for hvordan stelle tåneglene og føttene der
Professor Orm Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Dette er virkelig mitt store problem omeråde. Har akkurat tatt litt tak i det, da jeg har føtter som krever mye og jevnlig pleie har jeg rett og slett i en periode gitt dem helt opp, men så bestemt jeg meg for å starte prosjekt fine føtter. Etter en omgang baby foot, fotbad jevnlig, neglebåndsfjerner, oljer osv. så begynner det å se ok ut. Men jeg har et stort problem med neglene på føttene. Neglebåndene mine er veldig vanskelige å få has på, har som sagt brukt en neglebåndsfjerner og olje og dette fungerer helt ok, store tå og den vedsiden av er ikke noe problem men på de litt mindre tærne har neglebåndet lagt seg tynt over nesten hele neglen, og neglene er også i seg selv en merkelig blanding av tørre og myke (på en dårlig måte) og uregjelige med noen riller og sprekker lett opp. Jeg får ikke vekk neglebånd da det er vanskelig å komme til, og får heller ikke pleid selve neglen. Noen tips? Javisst! Du må dra på apoteket, kjøpe hydrogenperoksidløsning som du putter i en flaske med dråpeteller. Dette kan du ta på, la det virke, sette føttene i vann, ta dem opp igjen, ta på mer, og skrape det vekk med en eskavator. En eskavator er sånn som tannleger bruker til å pirke i tennene med. En sånn lang dings med bøyde ender. Du kan sikkert skrape med andre ting også, men dette er absolutt best.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Hva enn du skraper med, husk å desinfisere alt. Anonym poster: 4d79e950dfa1055d37f057b1c83a6f1a
HHH Skrevet 14. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2012 Javisst! Du må dra på apoteket, kjøpe hydrogenperoksidløsning som du putter i en flaske med dråpeteller. Dette kan du ta på, la det virke, sette føttene i vann, ta dem opp igjen, ta på mer, og skrape det vekk med en eskavator. En eskavator er sånn som tannleger bruker til å pirke i tennene med. En sånn lang dings med bøyde ender. Du kan sikkert skrape med andre ting også, men dette er absolutt best. takk! det skal jeg prøve
Professor Orm Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 takk! det skal jeg prøve Bli ikke redd når den døde huden ser ut som skum, det viser bare at den har løst seg opp. Skrap det vekk, og tørk av. Hydrogenperoksid er sterkt for hud andre steder enn på tåneglene og tjukk hud under føttene, så prøv å unngå det. Løsningen er på 6%, så det er ikke farlig å få den andre steder, men likevel. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå