Gå til innhold

Hjelp til å finne kvadratisk stuebord

Anbefalte innlegg

Gjest suphadupha
Skrevet

Vi har en sofa som gjør at vi trenger et kvadratisk bord. Bordet vi har i dag er av billig-typ-Ikea. Dette har fungert helt supert, men kvaliteten er så som så, og nå er nesten all farge forsvunnet fra bordoverflaten. Trenger derfor et nytt, men ikke så lett å finne! :/

Bordet vi har i dag: http://www.ikea.com/...8396/#/20198397

Er det noen som har noen alternative bord? Må være kvadratisk, over 45cm høyt, helst høyere (blir brukt som spiseplass), og ikke alt for dyrt, typ 1000-1500. Kan godt være brukt, hvis vi får hentet det selv. :)

Skrevet

Lag det selv og få det akkurat som du vil:) det gjorde vi:) ellers synes jeg at jeg så et kvadratisk på living for ikke så lenge siden:)

Skrevet

Ei venninne av meg har dette, jeg syns det er veldig fint, selv om det er litt dyrere enn hva du ønsket.

:heks:

Skrevet

IKA som Stockholmserie har et kvadratisk bord. God kvalitet i forhold til Lack-serien.

http://www.ikea.com/...ducts/40103794/

Ei venninne av meg har dette, jeg syns det er veldig fint, selv om det er litt dyrere enn hva du ønsket.

Ja, den saken var vi enige om. :ler:

Skrevet

Ja, den saken var vi enige om. :ler:

:hoho:

Skrevet

Svogeren min endte med å kjøpe et kjøkkenbord og sage av bena til ønsket høyde da alle kvadratiske sofaborbord med ok kvalitet til en grei pris var alt for lave.

Gjest suphadupha
Skrevet

Svogeren min endte med å kjøpe et kjøkkenbord og sage av bena til ønsket høyde da alle kvadratiske sofaborbord med ok kvalitet til en grei pris var alt for lave.

Ja høyden opplever jeg som et problem selv, det med kjøkkenbord kan absolutt vurderes.. :cool:

Skrevet

Hva med et rundt bord da?

Anonym poster: af192470dcdb67d266800749ff49d8b7

Skrevet

jeg handler på mine lokale brukt butikker. fant et helt rått bord der. betalte 150 for det.

Anonym poster: 49f1a0a67326cb64213aba570bf9b4d5

Gjest suphadupha
Skrevet

Hva med et rundt bord da?

Anonym poster: af192470dcdb67d266800749ff49d8b7

Sofaen vår har sjeselong (?) på begge sider som er like lange, og blir brukt som spiseplass av oss til daglig, og hvis vi får kaffebesøk etc. Blir derfor upraktisk med et rundt et..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...