AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Hei dere, jeg har lenge fulgt Hilde Christinas "standard" rutine med Decleor rensemelk + toner, MD continuous renewal serum, og har byttet litt på fuktighetskremer fra Decleor - for tiden bruker jeg Neroli night balmen og den Matt purete (tror det skrives slik?) dagkremen, som jeg for øvrig synes er helt elendig. Skrubber ukentlig med MD sin skrubb. Synes ikke jeg har fått noen særlige resultater av dette i det hele tatt egentlig. Kuttet ut serumet for en stund siden, og merker ingen forskjell. Jeg har veldig sjelden kviser, men porene mine er tilstoppet og huden ser dermed ganske ujevn ut. Til tider blir jeg fort blank også. Dessuten mistenker jeg at jeg reagerer litt på Decleor.. Jeg får nemlig bittebittesmå "nupper" som bare såvidt synes og som ikke virker betente eller noe, men det samler seg bittelitt helt flytende hvitaktig væske inni dem. SÅÅÅ, her kommer spørsmålet. Har dere noen gode alternativer å foreslå? Anonym poster: 12ca1f427b9f358b59b9555cee3c2491
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Jeg reagerer også på decleor.. Veldig fornøyd med Matis sine produkter, men har ikke samme hudtype som deg. Men du kan jo sjekke de ut å se hva som passer for deg Anonym poster: 25cc46549b666c86e520819ffc555beb
Honeydew Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg reagerer også på decleor.. Veldig fornøyd med Matis sine produkter, men har ikke samme hudtype som deg. Men du kan jo sjekke de ut å se hva som passer for deg Anonym poster: 25cc46549b666c86e520819ffc555beb Mener jeg har hørt at Matis har noen veldig gode produkter for denne hudtypen, et serum blant annet? Noen som har noen flere erfaringer? Husker jeg lette etter det serumet på feelunique osv, men at de ikke hadde det der. Kanskje det er noe for deg, TS Endret 15. november 2012 av Honeydew
Gjest BabyBlue Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Matis og Dermalogica er alternativer som kan være bedre om du reagerer på Decleor =)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Ja, jeg har oversikt over hvilke merker som er gode, men hadde satt veldig pris på noen konkrete produktanbefalinger Huden min er forresten veldig fin om dagen, og det etter en periode hvor jeg har vært slapp med hudpleierutinene... Så mistenker at huden min ikke liker Decleor så godt, egentlig burde jo huden bli dårligere når den blir renset og fuktet for sjeldent! Anonym poster: 12ca1f427b9f358b59b9555cee3c2491
Edda123 Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Ja, jeg har oversikt over hvilke merker som er gode, men hadde satt veldig pris på noen konkrete produktanbefalinger Huden min er forresten veldig fin om dagen, og det etter en periode hvor jeg har vært slapp med hudpleierutinene... Så mistenker at huden min ikke liker Decleor så godt, egentlig burde jo huden bli dårligere når den blir renset og fuktet for sjeldent! Anonym poster: 12ca1f427b9f358b59b9555cee3c2491 Anbefaller Delicate rensekrem og toner fra Matis, gjør ikke huden stram og fjerner sminke veldig bra:) Hydra Protective Emulsion fra Matis er en veldig god dagkrem. Til nattkrem ville jeg prøvd Beautifying Cream fra Matis. Har ikke prøvd denne selv, men hørt mye bra om den. Omtale her: http://www.hildechristina.com/matis-reponse-jeunesse-fundamental-beautifying-cream-min-nye-nattkrem. Jeg ville forsatt å bruke serumet fra MD:) Skrubben du bruker er veldig bra. Bruker du fuktmaske etter skrubb? Matis Reponse Jeunesse Hydrating Mask er veldig god, nesten like bra som Hydra Floral Mask fra Decleor:) Jeg ville også brukt en rensende maske, hørt mye bra om Clearing Complex Masque fra MD. Omtale her: http://www.hildechristina.com/review-md-formulations-vit-a-plus-clearing-complex-masque. Håper dette var til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå