rosahelikopter Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg var og fikk extension for snart fire uker siden. Hadde gitt opp å spare til langt hår. Men nå vil jeg nesten bare ta det ut, det bare tuster seg og blir til ei stor vase. Det er akkurat der hvor nakken starter bak og helt ut til tuppene. Har gjort vedlikehold og stell slik som jeg fikk beskjed om fra frisøren. Men det er sikkert en ting jeg gjør feil. Er det noen her inne som kan komme med noen innspill og tips til å få det tuste fritt? Sover med håret i sånn flette, har i olje morgen og kveld, greier det forsiktig morgen og kveld med naturbørster eller hva det heter de spesial børstene. Bruker maroccoan oil serien, som frisøren anbefalte. Det går fint to til tre dager før jeg vasker håret uten å få få noe såpe eller balsam og hårkur i festene. Feste metodene er sånne microperler på et stort hårfeste og ellers er det ceratin på de små festene. Bruker sjeldent rettetang til håret, og da brukes det varmebeskyttende. Føner kun håret litte grann, og går jeg ut har jeg som oftest alt håret i ei stor flette. Går jeg med håret rett ut, tuster det seg etter noen minutter..... Endret 13. november 2012 av rosahelikopter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Virker som du har fått veldig dårlig kvalitet på håret du har fått satt på. Mine extensions pleier å bli sånn når de begynner å bli slitt ut.. Anonym poster: 37e52f4c75fc13c424cf108ef475a129
rosahelikopter Skrevet 13. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2012 Regnet med at det skulle være ordentlig kvalitet da man betaler 6000 kr for full pakke. Får vel kanskje bare gå innom, tror jeg skulle ha en ettersjekk snart... Alt håret var ekte hår og flere anbefaler dette stedet og reiser langt for å komme dit.. Men men.. Nå har det seg slik at uansett hva jeg kjøper så har jeg uhell.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Vel.. jeg betalte 7000,- første gangen jeg tok extensions, dummeste jeg har gjort. Etter jeg hadde satt de på nytt (heist dem opp) så begynte alt å floke seg, håret var stift og jævlig. Endte opp med en stor floke og måtte klippe mitt eget hår i hodebunnen.. Nå betaler jeg 3000,- et annet sted og har aldri floker om jeg er flink med kur! Anonym poster: 37e52f4c75fc13c424cf108ef475a129
rosahelikopter Skrevet 13. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2012 Ennå dyrere! Mitt er også sånn stiv aktig, virker som det har blitt totalt herje med over en veldig lang periode. Liksom når man har bleika det fire ganger etter hverandre. Men føler jeg ikke bare kan ta det ut heller, var en bursdagsgave. Neste gang blir det uansett BARE clip on, trodde aldri det var så mye pes med sånt hår.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Ta det ut før det ødelegger ditt eget hår! Skulle ønske jeg gjorde det da og heller ot håret mitt være i fred .. Anonym poster: 37e52f4c75fc13c424cf108ef475a129
rosahelikopter Skrevet 14. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2012 Får gå inn t ekspert dama i morgen å høre litt. Begynner å bli passe lei å enten se ut som huleboer på hodet eller gå med flette
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Får gå inn t ekspert dama i morgen å høre litt. Begynner å bli passe lei å enten se ut som huleboer på hodet eller gå med flette Er dette Hendrix hair? Har du fint hår? Altså hårtypen din? Anonym poster: 29845660a6ab8e7765420f2318b4aaab
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 * Bruk hårkur som balsam * Bruk fuktighetsgivende shampoo * Bruk rettetang Mitt extensionshår kan også bli tørt, men det er hvis jeg dropper noen av disse stegene. Anonym poster: 08c8769f2ee7f9cdeb2f2c5d2475d2cd
rosahelikopter Skrevet 15. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2012 Er dette Hendrix hair? Har du fint hår? Altså hårtypen din? Anonym poster: 29845660a6ab8e7765420f2318b4aaab Toni smith hair, tror jeg det heter. Etter at jeg ble nøye med å stelle mitt eget hår (ei god stund før jeg fikk extension i), så har jeg fått veldig greit hår vil jeg si.Har naturlig bølge fall i håret. Det er sånn middels tykt/tynt. Ikke for tykt og ikke for tynt. Det ble litt vanskelig å holde det ved like, da extension damen ikke anbefalte de produktene jeg brukte. Redken extreme serien. Men som du lengre oppe, da skal jeg prøve å droppe balsam for en periode og erstatte det med hårkur og følge dine innstrukser. Fant ut idag at hun damen har stengt for en periode.. Jaja..
Miss Lucky Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Hørtes ut som veldig dårlig kvalitet da. Jeg kjøper faktisk hår på ebay til rundt 300kr.. og setter på selv, dette er med tape. Holder seg fint i 4-5 måneder (tar det av ca hver 4 uke og setter på ny tape og fester det på igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå