Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange likes har du på profilbildet ditt og når la du det ut?

Skifter du profilbilde ofte bare for å få mer likes?

Anonym poster: d6a85dcb275238c3b76a3606cb71651d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 12 likes, la det ut i august :)

Anonym poster: 94434d9aa97ecc48bcffd70cabe3f4c0

Skrevet

Jeg skifter mitt profilbilde sjeldent. I løpet av oktober 2011 har jeg skiftet fem ganger (ene kunne jeg faktisk vært foruten). På mitt siste bilde har jeg fått 14 likes, ble lagt ut 2.november..

For å være ærlig bryr jeg meg langmarsj om hvor mange som liker bildet mitt.

Skrevet (endret)

Jeg har 40 likes på mitt bilde. La det ut tidligere i dag. Skifter ikke så veldig ofte. Noen profilbilder har jeg mange likes på, andre ikke så mange. Spørs jo helt på hva du legger ut. Synes det kan være moro med mange likes hvis det er et bra bilde, men det er ikke derfor jeg legger ut bilder :)

Det jeg synes er morsomt da, er jenter og gutter i tenårene. DE får mange likes. Type flere hundre likes, på et helt vanlig bilde. Tror det betyr mer der, enn for mer voksne folk.

Endret av antibac
Skrevet

jeg har 34 likes. Jeg trykker likes til jenter jeg vet sliter med selvbildet. En liten egoboost skader aldri.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har 7 likes og la det ut i natt.

Fikk facebook da jeg gikk i niende klasse, nå er jeg 21. Do the math... Har hatt 172 profilbilder

Skrevet

Å herregud alt en kan bry seg om^^

Jeg har ikke profilbilde akuratt nå jeg, og da folk masa om at jeg måtte ha det så tok jeg å putta på en smiley! Yes!

Og nei, jeg skifter egentlig aldri profil bilde og jeg har ALDRI lagt ut et eneste bilde av meg selv eller andre for å få likes?

Skrevet

Jeg har 6 likes (egentlig 6 + 3 fordi jeg la ut bildet i et album først), men det er ikke bilde av meg :) Spiller det så stor rolle? Det profilbildet hvor jeg antar jeg ser penest ut er det to som har likt, det siste bildet av meg selv jeg la ut, hvor jeg er trøtt, bleik, har sove/pulesveis og er usminket, var det 13 som likte... kanskje fordi jeg så glad ut (fordi det er kjæresten som tok bildet).

Anonym poster: b0fa1952efb045ebd0f43373830f286f

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir faktisk litt brydd om det er mange som har trykket på like på profilbildet mitt. Og er definitivt ikke ut etter det. Kan man bytte profilbilde uten at det kommer opp på newsfeeden?

Skrevet

15 stykker

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg har 7 likes på det jeg har nå. La det ut på mandag. Bytter ganske ofte, noen ganger går det 3-4 mnd mellom, og andre ganger har jeg byttet 3 ganger i måneden. Får generellt ikke så mange likes at det gjør noe, og ikke bryr jeg meg heller.

Skrevet

Aner ikke!

Har hatt samme profilbilde i 1,5 år nå. Ser ikke poenget med å bytte hele tiden, jeg...

Bytte forsidebilde litt etter sesongen, da. Nå er det et av en flott høst-solnedgang, men bytter vel til et julebilde når vi kommer til desember.

Tenker egentlig ikke over om jeg får likes eller ikke på bildene jeg legger ut, jeg.

Skrevet

15 likes, lagt ut første november.

Stor variasjon på hvor mange likes jeg får, ser egentlig ingen sammenheng.

Anonym poster: 8a152b77a1d0b6bfe07ba3b0da47777b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...