Gå til innhold

Dere som drar en del på fotballkamper: hjelp! (billetter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg trenger litt hjelp ang. billetter.

-Når man har sesongkort, kan man sitte hvor man vil da? Altså at man kan sette av plass før kampen? Om den ene ikke har sesongkort, og den andre har; hvordan kan de sitte sammen om det er faste plasser for de med sesongkort?

-Bruker man å kjøpe billetter på forhånd, eller er det vanlig å kjøpe når man kommer dit? Tror ikke det er sånn at det kommer til å bli fullt, men likevel?

Takk! :)

Anonym poster: e87449f73fb0c66f8a0df6f40461500a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan hjelpe?

Anonym poster: e87449f73fb0c66f8a0df6f40461500a

Skrevet

Jeg har ikke sesongkort, men guttene mine har medlemskort som gir dem gratis adgang på Ullevål stadion. Da er de henvist til spesielle felter, men seteplasseringen er det ikke så nøye med. Jeg kjøper bare enkeltbillett (det går greit å kjøpe når du kommer dit, men da må du beregne ekstra tid- det blir fot kø!) og sier at jeg skal sitte sammen med de som har kort- så får jeg riktig billett.

Eneste gangen jeg har erfart at det er veldig viktig med plass, er når det er veldig trangt. På Ullevål skjer dette bare av og til på landskamper eller når feks Manchester United var på besøk i sommer, men ellers er det litt free seating innenfor feltene. På små stadioner kan det kanskje være annerledes. Uansett, ta med deg sesongkortet, kom litt tidlig, og kjøp billett på stadion og si at dere vil sitte sammen :)

Anonym poster: cb7a4b01239ddf77eee52af6e76c4477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...