Gå til innhold

Hva skal jeg tro? Aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en stund siden ba en gutt til meg hjem til seg etter en hyggelig kveld sammen med felles bekjente på en fest. Jeg dro til han og vi hadde et par hyggelige timer hvor vi bare snakket og lo. Grunnen til at han ba meg, var for å bake en kake vi hadde snakket om på festen.

Jeg vet ikke om dette var for at han ville møte meg, eller om han faktisk ville lage den kaken. Det var en hyggelig kveld, men ingenting som skulle tilsi at han var videre interessert. Jeg sendte han en melding i ettertid hvor jeg takket for en hyggelig kveld, og han sa det ikke ble siste gang vi bakte sammen.

Jeg ba han derfor hjem til meg en uke senere. Vi bakte muffins, og bare snakket litt. Han kunne ikke bli så lenge, så vi rakk ikke så mye annet.

Men nå i helga var vi igjen på samme fest. Vi snakket en god del sammen, men jeg prøvde også å ikke virke for pågående. Han smiler og snakker til meg, men følte det var jeg som måtte ta iniativet til å gå bort til han. Han fiklet en del med mobilen, og det virket som at han sendte en del sms. Noe jeg tror kan være eksdama hans...

Jeg sitter ikke igjen med den beste magefølelsen etter den festen, for det skjedde som sagt ingenting..noe jeg kanskje hadde håpet på, da ting har litt lettere for å skje med litt alkohol innabords. Han dro før meg, og sa bare vi snakkes da han dro. Ikke noe om at vi sikkert ses igjen eller noe...

Jeg har ikke lyst til å gi han helt opp enda, så tenkte kanskje å inviteter han til å se film hos meg denne uken. Det jeg trenger deres hjelp til nå, er om dette bare blir rart, siden han ikke har tatt noe mer initiativ...har jeg noe å tape? Hvordan bør jeg isåfall ordlegge meg i meldingen, så jeg ikke virker helt desp? Og hvordan skal jeg forholde meg til han om han faktisk sier ja?

æææ, forvirra :S

Hva bør jeg gjøre? Drite i det, vente til han tar initiativ? Komme meg videre?

Anonym poster: fa7286268d63840dbdbcfd495ec22ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en ting du kan være sikker på; dersom du ikke prøver, vet du ikke hva du går glipp av. Ta en sjanse, og du finner ut av det :)

Skrevet

Slik jeg ser det har du vel ingenting å tape:)

Skriv noe humoristisk, så virker det ikke så desp =)

Anonym poster: 41b72b1e59708c9ab13178fe8fbf4a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...