Gå til innhold

Han kalte meg prinsesse - hva er han ute etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt kalte meg prinsesse i stad. Vi har flørtet en del i det siste. "Prinsesse" høres jo ut som et positivt ord, gutter (og jenter forsåvidt...): hva måtte dere ha følt for jenta for å kunne kalle henne prinsesse?

Anonym poster: aca86fd22a3ddcc40b54f07469a4b501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt kalt dronning uten at det betydde noe. Eller jo det var fordi jeg var seint ute ;) Du må jo se på helheten og kroppsspråket hans.

Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Kjæresten min kaller meg for prinsesse :rodmer: For han er det ment som ett kompliment og selvfølgelig positivt ladet. Kan jo være denne flørten din synes du er spesiell? ;) Er det noe du er redd for ifm at han kalte deg dette?

Skrevet

han er ute etter halve kongeriket.

• Liker 11
Skrevet

Han kalte meg prinsesse - hva er han ute etter?

Halve kongeriket.

Anonym poster: bec24ba55fa3300a3803561873f67910

Skrevet

Hadde han kalt henne dronninga så hadde han vært seriøs, for prinsesse er jo liksom noe man er til sin far...

Skrevet

Det kan være både negativt og positivt. alt etter sammenhengen det ble sagt i.

• Liker 3
Skrevet

Etter min erfaring er mannfolk som slenger rundt seg med "prinsesse" noen skikkelige playere.

Han er ute etter sex.

Anonym poster: ffc03fe46b0a91e0145909b5a94949c3

• Liker 5
Skrevet

Prinsesse kan også være fordi du liker å ha folk rundt lillefingeren din og at alt skal bli gjort for deg, det er ikke positivt.

Anonym poster: 9890429caaa3a663197a4d6989a6d54f

Skrevet

Han sa det i forbindelse med at jeg skulle ta kontakt angående en date når den aktuelle datoen nærmet seg...Han er i en slik arbeidssituasjon at det ikke er mulig å planlegge langt frem i tid, og tid er noe han har lite av. Dessuten er det mest praktisk for begge at jeg tar kontakt. (Ikke heng dere for mye opp i disse detaljene, for han har vært helt klar på at det er en hektisk periode en liten stund nå før det roer seg...)

TS

Skrevet

Etter min erfaring er mannfolk som slenger rundt seg med "prinsesse" noen skikkelige playere.

Han er ute etter sex.

Haha :laugh:

Litt av en konklusjon!

Konkluderer du like fort med alt annet i livet?

Skrevet

Han er ute etter sex.

Herregud ! sei at du tulla nå!

Skrevet

Det er to menn som kaller meg prinsesse. Kjæresten min, og sønnen min :P

Jeg har aldri blit kalt prinsesse av andre enn folk jeg har vært sammen med, bortsett fra når det har vært veldig tydelig at det har vært spøk med i bildet, ala når bestekameraten min sier ting som "Alt for deg, prinsesse loren" når jeg har lurt han til å gjøre ting for meg osv.

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg tror han vil få deg til å føle deg spesiell! :D

Skrevet

Jeg vil heller bli kalt prinsesse enn dronning isåfall!:)

Skrevet

Trenger han være ute etter noe i det hele tatt??

Skrevet

Han prøver vel å sjarmere deg... Eller så er du ei skikkelig berte.

Skrevet

Trenger han være ute etter noe i det hele tatt??

Formulerte meg kanskje litt feil. Det jeg lurer på er om "prinsesse" faktisk betyr at jeg er spesiell i hans øyne, eller om det er et helt ubetydelig "kallenavn", og hva slags forhold andre som har blitt kalt det samme har hatt til vedkommende :)

Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Formulerte meg kanskje litt feil. Det jeg lurer på er om "prinsesse" faktisk betyr at jeg er spesiell i hans øyne, eller om det er et helt ubetydelig "kallenavn", og hva slags forhold andre som har blitt kalt det samme har hatt til vedkommende :)

Min kjæreste kaller meg det fordi jeg er spesiell for han :rodmer: Så, han du dater synes gjerne du er spesiell for han. Da kan jeg jo også bekrefte at ikke alle menn som kaller en kvinne prinsesse kun er ute etter sex.

Skrevet

Det må du jo nesten spørre han om ;)

Men jeg ville trodd at han synes noe spesielt om deg :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...