Gå til innhold

Julekalender for voksne

Anbefalte innlegg

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Inspirert av den julekalendertråden som gjelder BodyShop.

Hvilke julekaledere har du funnet til voksne?

Hvilken kunne du selv tenke seg?

Hvor fant du den og pris?

Jeg er så barnslig at Ponduskalenderen hadde vært topp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jo egentlig ikke beregnet for voksne, men jeg vil ha Kinderkalender, jeg. Og flaxkalender, i håp om å komme ut av julen med litt mindre minus enn vanlig! :fnise:

Skrevet

Jeg har lyst på sånn billig sjokoladekalender, er voksen men så voksen blir jeg nok aldri at jeg slutter å kjøpe sjokoladekalender til 10kroner :fnise: Så forresten en kjempe søt kalender på Søstrene grene som jeg skal vurdere å kjøpe (også)...

Skrevet

Hva slags kalender er på Søstrene grene? :)

Skrevet

Kjøpt whisky kalender til mannen, på en side som het master of malt. Koster 2060,-!! Og jeg ønsker meg en vanlig sjokolade kalender, er så glad i dem!

Skrevet

Jeg har lyst på sånn billig sjokoladekalender, er voksen men så voksen blir jeg nok aldri at jeg slutter å kjøpe sjokoladekalender til 10kroner :fnise: Så forresten en kjempe søt kalender på Søstrene grene som jeg skal vurdere å kjøpe (også)...

oi, hva slags kalender er det, og kostet den mye?

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Kjøpt whisky kalender til mannen, på en side som het master of malt. Koster 2060,-!! Og jeg ønsker meg en vanlig sjokolade kalender, er så glad i dem!

Den whiskykalenderen hørtes digg ut.

Jeg har kjøpt en fra Ritter. Lev sunt med en sjokolade hver dag :fnise:

Har lest om kalender fra Body Shop og Babor. Har de noen i år eller andre forslag?

Skrevet

Jeg liker sånn helt vanlig sjokoladekalender... Er ikke akkurat verdens beste sjokolade, men liker den likevel :tunge1:

Skrevet

Jeg har kjøpt den glassengel kalenderen fra nille jeg :) i tillegg skal jeg ha en sjokoladekalender! Heh.

Skrevet

Hva slags kalender er på Søstrene grene? :)

Det er en helt enkel kalender tror ikke der noe inni den annet enn et bilde :) men bilde utenpå var så julekoselig at jeg ble helt forelsket :rodmer:

Skrevet

For den prisen - tror jeg du vil kunne få 206 sjokoladekalendre. :fnise:

Skrevet

Jeg tror jeg skal kjøpe kalender på Nille i år. Så en fin en med små glassengler til å henge på juletreet der. Tror den kosta 199kr. :engel:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er kanskje litt sent ut. Har lyst til å lage en julekalender til fruen i huset. Hva synes dere det bør være i den? Hun spiser ikke sjokolade, så det er helt utelukket.

P

Skrevet

Skulle jeg fått adventskalender av mannen hadde jeg blitt glad for; lipgloss, tyggis, små negllakkglass fra Depend, små reiseflasker med alt fra dusjsåpe, shampoo, balsam osv, flaxlodd, øredobber, te, sjokolade osv osv :-) Selv lager jeg til min mann i år og syns det er vanskeligere å finne 24 småting til en mann enn det ville vært til ei venninne :-/ Også lettere å finne 24 småting til dattera mi på 10 enn til sønnen min på 8 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...