emeå Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg har noe på gang med en i Tyskland, og skal dit i julen. Vi har ikke definert oss som kjærester enda, og ikke kjent hverandre kjempelenge. Jeg skal ikke bo hos han når jeg er der, men hos noen venner av både meg og han. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe jeg. Han er en mann i starten av 30-årene, som er en skikkelig arbeidskar! Forslag?
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Hvordan møtte du han? På ferie i Tyskland? Spørs hva han liker. Hva interesserer han seg for?
Rubies_ Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Boxere Klokke Kortholder i sølv Skjorter Slips Bøker CD Spill
Vater Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Dropp boxere, slips, bøker, cd etc. Vanvittig kjedelig. Kjøp noe nyttig. LED Lenser T7 lommelykt fra XXL. Man kan aldri få for mange lommelykter! Eller en LED hodelykt. Ultrolig praktisk når man jobber eller går tur/løper. North Face Base Camp duffel bag. Veldig tøff og praktisk bag som kan brukes til mye rart.
Vater Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Eller en skikkelig norsk kniv fra Helle eller Brusletto. Både svært praktisk for en arbeidskar og ikke minst symbolverdien at den er norsk. Helle Eggen er en praktisk og fin kniv som du bla får hos Magasinet.no
emeå Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2012 Tusen takk for flotte tips! Jeg møtte han da jeg var på utveksling der i sommer. Har kjøpt gave nå. Har valgt å kjøpe en boks der jeg har forskjellige norske ting oppi, ei bok om Norge som står skrevet på tysk, melkesjokolade, hjemmestrikka votter, en liten elg, bilder av hjemmeplassen min, litt forskjellig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå