AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Min favorittmascara, Bobbi Browns Perfectly Defined, er gått ut av produksjon. Den er den eneste jeg har prøvd som ikke gir grå flekker under øynene i løpet av dagen, den satt som støpt og var samtidig lett å fjerne. Noen som har en favoritt? Jeg leter etter en mascara med liten børste som sitter godt, ikke klumper, og helst er av den typen som dras av med varmt vann. Anonym poster: 15087b782fec6c63c88aec0d2f75f9e8
eva-80 Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Den her fra Avon (drama) er min favoritt. klumper ikke , tørker fort, gjør vipene både lange og "flere". Berger også det uten pandaøyner . http://shop.avon.com/shop/product.aspx?level1_id=300&level2_id=301&pdept_id=312&cat_type=C&pf_id=45847
Mermaid Blues Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 MAC Dazzle Lash har liten børste og jeg får den lett av uten sminkefjerner. Ingen klumper, og den ser like fin ut hele dagen Drysser ikke heller. Er også veldig fornøyd med Super Volume fra Body Shop, men den har litt større børste igjen, så blir kanskje ikke helt det du ser etter.
Professor Orm Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Min favorittmascara, Bobbi Browns Perfectly Defined, er gått ut av produksjon. Den er den eneste jeg har prøvd som ikke gir grå flekker under øynene i løpet av dagen, den satt som støpt og var samtidig lett å fjerne. Noen som har en favoritt? Jeg leter etter en mascara med liten børste som sitter godt, ikke klumper, og helst er av den typen som dras av med varmt vann. Anonym poster: 15087b782fec6c63c88aec0d2f75f9e8 Min favorittmascara, Bobbi Browns Perfectly Defined, er gått ut av produksjon. Den er den eneste jeg har prøvd som ikke gir grå flekker under øynene i løpet av dagen, den satt som støpt og var samtidig lett å fjerne. Noen som har en favoritt? Jeg leter etter en mascara med liten børste som sitter godt, ikke klumper, og helst er av den typen som dras av med varmt vann. Anonym poster: 15087b782fec6c63c88aec0d2f75f9e8 Kjære deg, du må jo bruke den fra Sensai! Finnes i liten børste, smitter ikke av (alle andre mascaraer gjør det på meg), og fjernes ved 38C. http://www.sensai-cosmetics.com/detail/index.php?lang=en&id=sc012 Den skal du ha, skjønner du. Problemet løst 1
super-s Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Jeg har i mange år kun brukt mascaraer fra parfymeri, uten å finne den helt perfekte mascara. Så gikk jeg tom for mascara for noen uker siden, og siden jeg var blakk måtte jeg finne en billig mascara, så jeg kjøpte Max Factor Masterpiece. Jeg er SÅ fornøyd! Den er bedre enn alle mascaraer jeg har prøvd!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Kjære deg, du må jo bruke den fra Sensai! Finnes i liten børste, smitter ikke av (alle andre mascaraer gjør det på meg), og fjernes ved 38C. http://www.sensai-co...ang=en&id=sc012 Den skal du ha, skjønner du. Problemet løst Denne er en av mine favoritter. I tillegg så bruker jeg Chanel Inimitable Aner ikke om du vil kalle børsten liten, men jeg er uansett superfornøyd.. Anonym poster: 4888d5afa80daff72891c1cb892b7f5b
Professor Orm Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Denne er en av mine favoritter. I tillegg så bruker jeg Chanel Inimitable Aner ikke om du vil kalle børsten liten, men jeg er uansett superfornøyd.. Anonym poster: 4888d5afa80daff72891c1cb892b7f5b Chanelmascaraer smitter på meg. Mange gode der ute, men veldig få som ikke smudger.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Tusen takk for tips Særlig Kanebo Sensai høres ut som noe som må prøves... Grunnen til at jeg ønsker liten børste, er at jeg har korte og tynne vipper, og synes store børster fort blir kladdete. Anonym poster: 15087b782fec6c63c88aec0d2f75f9e8
Gjest Glorificus Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 Kjære deg, du må jo bruke den fra Sensai! Finnes i liten børste, smitter ikke av (alle andre mascaraer gjør det på meg), og fjernes ved 38C. http://www.sensai-co...ang=en&id=sc012 Den skal du ha, skjønner du. Problemet løst Støtter denne. Den er omtrent det beste som finnes. Når jeg ikke bruker den, bruker jeg Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks - en gammel favoritt her.
Gjest hulderjenta Skrevet 14. november 2012 #10 Skrevet 14. november 2012 Jeg elsker mascaraer som "dras av" med varmt vann. Bruker Clinique ett-eller-annet fast og er fornøyd med den, men nå ble jeg nysgjerrig på Sensai'en.
challenger Skrevet 14. november 2012 #11 Skrevet 14. november 2012 "Sublime de Chanel" er min ultimate favoritt. Den gir både lengde og volum, klumper eller drysser ikke. Eneste som er så synd er at den er ganske så dyr, og med mitt mascaraforbruk går den tom hver 2.mnd ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå