Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min favorittmascara, Bobbi Browns Perfectly Defined, er gått ut av produksjon. Den er den eneste jeg har prøvd som ikke gir grå flekker under øynene i løpet av dagen, den satt som støpt og var samtidig lett å fjerne.

Noen som har en favoritt? Jeg leter etter en mascara med liten børste som sitter godt, ikke klumper, og helst er av den typen som dras av med varmt vann.

Anonym poster: 15087b782fec6c63c88aec0d2f75f9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAC Dazzle Lash har liten børste og jeg får den lett av uten sminkefjerner. Ingen klumper, og den ser like fin ut hele dagen :) Drysser ikke heller. Er også veldig fornøyd med Super Volume fra Body Shop, men den har litt større børste igjen, så blir kanskje ikke helt det du ser etter.

Skrevet

Min favorittmascara, Bobbi Browns Perfectly Defined, er gått ut av produksjon. Den er den eneste jeg har prøvd som ikke gir grå flekker under øynene i løpet av dagen, den satt som støpt og var samtidig lett å fjerne.

Noen som har en favoritt? Jeg leter etter en mascara med liten børste som sitter godt, ikke klumper, og helst er av den typen som dras av med varmt vann.

Kjære deg, du må jo bruke den fra Sensai! Finnes i liten børste, smitter ikke av (alle andre mascaraer gjør det på meg), og fjernes ved 38C.

http://www.sensai-cosmetics.com/detail/index.php?lang=en&id=sc012

Den skal du ha, skjønner du. Problemet løst :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i mange år kun brukt mascaraer fra parfymeri, uten å finne den helt perfekte mascara. Så gikk jeg tom for mascara for noen uker siden, og siden jeg var blakk måtte jeg finne en billig mascara, så jeg kjøpte Max Factor Masterpiece. Jeg er SÅ fornøyd! Den er bedre enn alle mascaraer jeg har prøvd!

Skrevet

Kjære deg, du må jo bruke den fra Sensai! Finnes i liten børste, smitter ikke av (alle andre mascaraer gjør det på meg), og fjernes ved 38C.

http://www.sensai-co...ang=en&id=sc012

Denne er en av mine favoritter.

I tillegg så bruker jeg Chanel Inimitable Aner ikke om du vil kalle børsten liten, men jeg er uansett superfornøyd..

Anonym poster: 4888d5afa80daff72891c1cb892b7f5b

Skrevet

Denne er en av mine favoritter.

I tillegg så bruker jeg Chanel Inimitable Aner ikke om du vil kalle børsten liten, men jeg er uansett superfornøyd..

Anonym poster: 4888d5afa80daff72891c1cb892b7f5b

Chanelmascaraer smitter på meg. Mange gode der ute, men veldig få som ikke smudger.

Skrevet

Tusen takk for tips :)

Særlig Kanebo Sensai høres ut som noe som må prøves...

Grunnen til at jeg ønsker liten børste, er at jeg har korte og tynne vipper, og synes store børster fort blir kladdete.

Gjest Glorificus
Skrevet

http://www.sensai-co...ang=en&id=sc012

Støtter denne. Den er omtrent det beste som finnes. Når jeg ikke bruker den, bruker jeg Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks - en gammel favoritt her.

Gjest hulderjenta
Skrevet

Jeg elsker mascaraer som "dras av" med varmt vann. Bruker Clinique ett-eller-annet fast og er fornøyd med den, men nå ble jeg nysgjerrig på Sensai'en. ;)

Skrevet

"Sublime de Chanel" er min ultimate favoritt. Den gir både lengde og volum, klumper eller drysser ikke. Eneste som er så synd er at den er ganske så dyr, og med mitt mascaraforbruk går den tom hver 2.mnd ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...