pusekatta Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Hei alle sammen :-) Jeg har 2-3 bukser som er et halvt nummer for store fordi de har utvidet seg. Buksene er laget av 97% bomull og 3% elastane (eller hvordan det skrives). Spørsmålet mitt er om det går an å krympe disse i vaskemaskinen ved å vaske dem på 60 eller 90 grader? Er det noen som har gjort dette før? Jeg har ikke tørketrommel. Håper drevne husfruer kan svare meg på dette Setter inn en link til bilde av hva slags bukse det er også: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/675709-0295_2?$ProductLarge$
lovedrug Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 (endret) ja jeg har krympa en av mine bukser ned fra 38 til at den passer meg nå som jeg bruker 32-34 ..Høy varme +tørketrommel alt en stretchbukse ikke skal borti:) Endret 13. november 2012 av lovedrug
pusekatta Skrevet 13. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2012 Vasket du den på 90 grader en gang eller flere? Jeg må jo passe dem når de er krympet ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå