linny Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 dette er en ny runde.hvordan steller du deg på morgensdagen.fks sminke hårfiksing om hvordan du skal se ut som en skjønnhet på dagen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Sminkingen er ikke så nøye om morgenen. Alt jeg vil da er å SOVE!! Men får kammet håret og slengt i en desj med skum. Sminke bruker jeg når jeg har tid/gidder om morgenen. Siden jeg ikke alltid bruker sminke, kan jeg vel kalle meg: Naturlig skjønnhet. Hehe, det ordet likte jeg.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 4. juni 2002 #3 Del Skrevet 4. juni 2002 Happy day!!! Jeg blir vekket av min kjære med en telefonsamtale kl 0645 hvær morgen denne sommeren. ( han er i Sverige og spiller inn en barnetv serie...) Etter det, slenger jeg meg inn på kjøkkenet der jeg setter på kaffetrakteren, og skrur på ovnen. Jeg tar en kjapp dusj, med litt søvnig barbering, før jeg setter to grove rundstykker i ovnen. Så blir det litt deo, hudkrem for ansikt og kropp og så parfyme. Underlagskrem, pudder og litt rouge... Eye fix, og så litt øyenskygge. Noen lag med mascara, og et lag leppetift/ penn... Grer bare håret før jeg spiser frokost. Frokost, kaffe og en røyk, så er det tannpuss og føning av hår. Litt hårkrem og spray, og fiksing av leppestift, og så raser jeg ut dørene.... Dette var litt av et rituale om morgenen må jeg si, pes..... Kos og klem... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. juni 2002 #4 Del Skrevet 4. juni 2002 hmm... det var det da! Jeg ligger å snoozer radioen min så lenge jeg kan før jeg drar meg opp av senga og inn på do. Etterpå er det rett i dusjen (vasker håret omtrent hver dag). Så er det en omgang med håndkle før jeg smører ansiktet og tar på deo og parfyme før jeg virrer rundt for å finne klær mens deoen tørker. Så kler jeg på meg, bøyer vippene og tar på mascara pusser tennene mens maskaraen tørker, børster vippene og fjerner det som har smittet over (jeg har veldig lange vipper og derfor smitter det alltid av!!!), etter at vippene har fått seg en omgang med vippebørsten drar jeg raskt ove med pudder (tørt pudder i fast form er glimrende!). Til slutt føner jeg håret glatt og kliner på litt guffe som gjør at det ikke krøller seg. Så fyller jeg opp en vannflaske før jeg drar på meg sko og river med meg en jakke og nøkler! Som dere skjønner har jeg sjelden god tid om morgenen.. Frokost er det ytterst sjelden jeg orker så tidlig om morgenen men da kjøper jeg i tilfelle noe på togstasjonen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 4. juni 2002 #5 Del Skrevet 4. juni 2002 Vekkerklokka på mobilen ringer. - En gang til. Og enda en gang. Står opp. Setter på musikk. Tusler ut i dusjen - håper å ikke møte ham jeg deler kjøkken og bad med (ser sikkert jævlig ut) Grer håret, setter det opp i løs strikk (-> tørker) Body Lotion, selvbruningskrem og shaving, etter ork og behov. Sminke Spiser frokost, drikker vann Kler på meg Pusse tann Dette fungerer best på drill, da jeg er zombie hver morgen. [Men, bare et spørsmål: "morgensdagen"? Hva slags dialekt er det? Aldri hørt. )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noor Skrevet 4. juni 2002 #6 Del Skrevet 4. juni 2002 mobil vekkingen min ringer sikkert tusen ganger, Radio 1 roper inn i øret mitt at det er morgen. (jeg liker å sove lenge på jobbedagene) Men så.. finner jeg det jeg skal ha på meg..etter mye banning. Så dusjer jeg.(eneste måten å våkne på) Smører på bodylotion fra dior. (den lukter fantastisk rent!) Sminker meg litt.( tror ikke jeg er så pen uten desverre..) Tar på parfymen min, og litt smykker. løøper til bussen.( det samme hver dag, at jeg ikke kan lære!!!) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. juni 2002 #7 Del Skrevet 4. juni 2002 Hmmm; here goes *read it and weep boys and girls* Kl. halv 8: Våkner av at sambo står opp og kysser meg god morgen. Legger meg til å sove igjen. Får et hadekyss sånn i halvsøvne når han går. Kl. halv 10: Står opp, toalett-tur, kler på meg morgendagens klær, ut med hunden. Lufte i 10 min. Inn med hunden, av med klær, inn i dusjen og på med varmt vann. Sitter i badekaret og spruter varmt vann på kroppen min leeeenge, lenge.... Frotterer meg etterpå, og smører meg inn med bodylotion. Valser naken rundt i leiligheten til den har tørket helt. Sluker en p-pille. Spiser frokost til Ricki Lake. Mikser meg en Driver`s Cosmopolitan (eplejuice og Cosmopolitan mix, alkoholfritt alt sammen) og koser meg med å sjekke nye innlegg på KG. Så kler jeg på meg og gjør en del husarbeid, og går på butikken. Og så begynner dagen... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noor Skrevet 5. juni 2002 #8 Del Skrevet 5. juni 2002 Det hørtes ut som en rolig morgen vinga.. Heldige deg som slipper å løpe rundt i leiligheten og hyle og banne hver morgen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. juni 2002 #9 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har vel det omtrendt som Vinga... Blir vekket av et hade kyss klokken 08.00,legger meg pent ned igjenn og sover til jeg hører min lille prinsesse som banker på døren sin og roper mamma. Så står jeg opp og henter henne,bytter bleie og lager frokost mens jeg valser rundt i en stor t-sjorte og trusa..... Drikker kaffe og spiser frokost,så er det ut på hverandaen for å ta seg en røyk med MTV i bakgrunnen.... Da er klokken blitt 09.30 og jeg setter meg ned og leser de nyeste innleggene på KG. Vasker gulv og tar oppvasken etter frokost,for å så dusje og kle på seg og tusle på butikken og kommt seg hjem til Riki begynner klokken 11.15.... Ganske flott morning syntes jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. juni 2002 #10 Del Skrevet 5. juni 2002 Min morgen: Vekkerklokken går 06:45, det er alltid min kjære som skruer den av og setter på radioen. Så får jeg søte smil og kyss før han jumper ut av sengen rett etter 07-nyhetene. Noen minutter senerer kommer jeg etter og så dusjer vi sammen. Etter dusj er det på med linsene, så kommer lotion og klær, mascara, hårskum og lebestift og litt parfyme. Føner håret. Mens jeg ordner meg lager elsklingen min frokost. Så spiser vi. Jeg jobber 3 dager hjemme, og 2 dager på kontor. Er det en kontordag må jeg sjekke mail før vi drar (jobber på samme sted). Er det en hjemmekontor dag, får jeg hadet-kyss av min kjære, og så setter jeg meg ved PCen og jobber. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. juni 2002 #11 Del Skrevet 5. juni 2002 Min morgen ser slik ut. Mobilen vekker meg kl. 06:00 og lille Oscar våkner av lyden og kommer opp i sengen min for litt kos Jeg går på do, deretter lager jeg frokost til Oscar før jeg henter avisen mens Oscar spiser. Etterpå tar jeg på litt klær også går vi en tur rundt kvartalet så han får gjort fra seg. Deretter er det dusj og hårvask og evt. hårfjerning (er nøye med det) før jeg setter meg til sminkebordet og legger en lett dag make-up bestående av gjenommsiktig krempudder fra YSL, beige øyeskygge over hele øyelokket og litt skimmer nederst mot vipperoten, sort mascara og en anelse rouge. Lipgloss med svakt rosaskimmer. Deretter får kroppen en omgang med bodylotion. Deretter sprayer her håret med TIGI sprayskum for jeg føner det tørt og styler det ferdig. På med deo, undertøy og klær. Litt juice og frukt mens jeg leser avisen. Deretter sier jeg hadet til min lille Oscar og setter han i buret sitt for jeg tar på sko og parfyme, henter dokumentmappe og laptop før jeg går ut, setter nøkkelen i Benzen og kjører avgårde til jobb. De dagene jeg jobber hjemme tar jeg meg selvsagt bedre tid. Og for de som lurer, nei, Oscar er ikke i buret sitt hele dagen. Jeg har en snill gammel nabo som låser seg inn hos meg hver dag og går tur med ham. Vil også legge til at buret til Oscar er stort og deilig, der har han en del med bløtt teppe, en del med avispapir og leker og frisk kaldt vann i en thermoskål som holder det kaldt i timevis. Bare så ingen hysteriske folk starter en tråd om at jeg driver med dyremishandling. Milla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Smilla Skrevet 5. juni 2002 #12 Del Skrevet 5. juni 2002 Mitt morgenrituale ser slik ut: Våkner av NRK Alltid Klassisk kl. 05.30. Strekker meg dovent før jeg tar på meg en lekker, myk silkemorgenkåpe og et par lette slip-in's. Drikker 2 glass renset vann før jeg går ned i svømmebassenget og svømmer 30 lengder. Deretter går jeg i dusjen hvor jeg tar en lett kroppspeeling, renser ansiktshuden og fjerner uønsket kroppshår. Er spesielt nøye med bikinilinjen. Ute av dusjen frotterer jeg meg med et stort, mykt, ekslusivt håndkle som har perfekt temperatur etter håndklevarmeren. Smører meg inn med en deilig (dyr) bodylotion som får huden til å g l ø d e og påfører deodorant. Jeg grer håret forsiktig med en grovtannet spesial-kam før jeg smører ansiktet med en god fuktighetskrem. Bruker en egen krem til øyepartiet. Pusser deretter tennene med en tannkrem jeg får sendt fra USA, extra whitening, og toppmodellen av Braun Plaque Controle. Så er det tid for en diskret og lekker dag-makup. Jeg foretrekker Versace, men bruker Diors lipgloss. Et fnugglett strøk med rougen; så er det tid for hår! Jeg er så heldig å være utstyrt med ravnsort, blankt, tykt hår fra naturens side. Klipper det hos en premiert frisør i en lekker, klassisk bob. Bruker derfor minimalt med styling, men børster håret 100 ganger med en naturhårsbørste. Så kler jeg meg i noe lekkert, dyrt undertøy som matcher antrekket mitt. Siden jeg skal på jobb velger jeg et klassisk antrekk med et rent snitt. Skoene mine er mest sannsynlig Jimmy Choo, og jeg passer nøye på at sko og veske matcher. Deretter er det tid for litt eksklusiv, fransk parfyme, en dråpe bak hvert øre før jeg tar en diamantdobb i hvert øre, et enkelt, tykt armbånd i hvitt gull på høyre arm, et diskret Raymond Weil-ur på venstre og forlovelsesringen min. (En større solitaire-diamant). Drikker et glass vann til og spiser noen skiver frukt. Endelig klar for å sette nøkkelen i min sølvgrå Audi TT og trykke på den automatiske portåpneren, suser avgårde til jobb mens jeg g l ø d e r. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #13 Del Skrevet 5. juni 2002 Tror muligens frk. Smilla er en gedigen spøk. Men utrolig bra skrevet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Smilla Skrevet 5. juni 2002 #14 Del Skrevet 5. juni 2002 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. juni 2002 #15 Del Skrevet 5. juni 2002 Hos meg går morgenstellet i en rasende fart. Vekkerklokka ringer kl 0630, men jeg klarer ikke å kravle meg ut av senga før nærmere 0645. De to minste barna har som regel våknet og løpt ned for å se litt Cartoon Network før frokost. Dusjer og vasker håret i en fei, bruker den shampoen som er tilgjengelig, forhåpentligvis en KMS. Tørker meg i en fei, tar på linser. Peeling og bodylotion er det ALDRI tid til. Undertøy + resten i en fei. Dongeri, topp eller skjorte. Vekker eldstebarnet første gang og mannen min. Løper til de minste barna, fikser kornblanding som de spiser foran TV'n. Henter våte kluter til dem så de først får vasket ansikt og hender. Vekker eldstebarnet for andre gang, samt ektemannen. Skynder meg på badet igjen og legger en lett sminke; dagkrem, foundation, litt skygge, mascara og rouge. Håret er nesten tørt, drar en børste gjennom det, bruker ikke stylingprodukter til daglig. Møter mannen i døra til badet, kjefter på ham, skynder på ham og maser. Han smører matpakker, sørger for at de minste er påkledd og pusset tennene på. Vekker eldstebarnet for tredje gang, småkjefter litt. Pusser tenner. Stoler på at mannen får sendt de to andre barna på skolen med alt de trenger etc. Tar med minstebarnet til barnehagen på vei til skolen min, spiser selv et eple eller banan i bilen (det er min frokost). Klokka er 0745, hvis jeg er heldig. Klokka 0800 er minsten levert og jeg kan kjøre til skolen og slappe av. Skolen starter 0830. Puhhhh... Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #16 Del Skrevet 5. juni 2002 frk.Smilla: You Made My Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2002 #17 Del Skrevet 6. juni 2002 Det kunne vært enda bedre hvis Smilla ikke hadde skrevet Hønefoss på stedsnavn. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #18 Del Skrevet 6. juni 2002 Milla: Tror du ikke det kan finnes en eneste rik snobb i Hønefoss? Men siden du likte så godt å fortelle at du tross alt kjører rundt i en benz... hva slags benz har du da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 6. juni 2002 dere vil nok høre svar fra meg også: vekkerklokken ringer,jeg tar meg en rask dusj,så er det deoen,bodylotion og litt shaving.da tar jeg på meg klær,og setter håret mitt i en hestehaleog så pusser jeg tennene,og så er på med lypsylen(bruker ikkje leppestift),og så er det eye fixen(mascara).og så tar jeg på litt brun mørk øyenskygge med øyenskygge-kosten.og så litt rød-rosa farge(rouge) på mitt ansikt.og så er det frokost med kakao og baguett.lesning i ba(bergensavisen).og så litt data før jeg går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 6. juni 2002 #20 Del Skrevet 6. juni 2002 Må av Smilla jeg... Ironien er på topp her ser jeg Hærlig!!! Selv skjønner jeg ikke bæra før jeg sitter på bussen jeg... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå