Gå til innhold

Skjønner katten at hun har gjort noe galt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom hjem fra jobb i dag så synes jeg katten min virket så rar. Hun ville ikke ha kos og holdt seg unna meg og satt seg heller i en krok alene og hun virker nesten trist på en måte.

Så ser jeg at den ene fisken fra akvariumet er borte og det kan vel ikke ha vært noen andre enn katten som har tatt den? Jeg har sett at katten har vært borti der før, men har tatt henne bort og flyttet akvariumet. Men skjønner katten at hun har gjort noe galt? Er det derfor hun er som hun er nå? Trodde egentlig ikke katter hadde den type følelser.

Anonym poster: 081aa03ff2583523b1dc23cf29d5b191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aw, katten din skjønner sikkert at du ville blitt sint på henne

Skrevet

Hehe, høres ut som et klassisk tilfelle av katt som skammer seg. :fnise:

Det kan forøvrig også være at den fisken ikke var helt bra for henne og at hun nå har vondt i magen.

• Liker 1
Skrevet

Oi, her var det mye menneskeliggjøring! Hun føler seg nok ikke helt bra etter fisken. Katter kan ikke føle skyldfølelse eller reflektere over hva den vil. Om den derimot har gjort noe lignende før og fått kjeft feks kan den reagere på bakgrunn av reaksjonen forrige gang feks.

Anonym poster: 7de118315b511dafccc13ce8490d42be

Skrevet

Pass på at katten ikke sitter der og har dritvondt i magen pga fisken, det er det første jeg hadde tenkt over..

Anonym poster: 44fc7451fe462dfbb1e0cb982e083059

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere har andre fisker i akvariumet så kan det være en annen fisk som spiste den fisken, har skjedd til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...