Gjest Jonas Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Har vært sammen med en jente i snart 6 måneder nå. Jeg husker ikke helt hvordan det kom opp, men tidlig i forholdet nevnte hun at hun aldri hadde hatt one night stands. For et par dager siden fikk jeg vite av noen felles bekjente at dette ikke stemte. Jeg spurte henne nå og nå sa hun "selvfølgelig har hun hatt noen ons." Jeg sa at vi var "done" og hun trengte ikke ta mer kontakt. Hvorfor i alle dager ville hun lyve om noe sånt???
Cho Kon It Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Hvorfor i alle dager gjorde du det slutt over noe som skjedde før din tid? 42
Gjesten Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Hvorfor i alle dager bryr du deg så mye? Ja, det var galt av henne å lyve, men du har da vitterlig ingenting med om hun har hatt ONS eller ikke før dere ble sammen. Tullete ting å slå opp for. 20
Gjest Maneater? Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Fordi hun skammer seg? Fordi hun visste hvordan du kom til å reagere?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Siden hun svarer deg "selvfølgelig har jeg hatt noen ons", virker det ikke som om hu har løyet om det tidligere. Kanskje du misforsto? Men viss du velger å dumpe henne så lett bare fordi hun har hatt noen ons, så burde hun bare være glad hun er kvitt deg. Anonym poster: eba2ac4ef732eeeea08e2aca6b26795c 32
Gjest Snuppi Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Har vært sammen med en jente i snart 6 måneder nå. Jeg husker ikke helt hvordan det kom opp, men tidlig i forholdet nevnte hun at hun aldri hadde hatt one night stands. For et par dager siden fikk jeg vite av noen felles bekjente at dette ikke stemte. Jeg spurte henne nå og nå sa hun "selvfølgelig har hun hatt noen ons." Jeg sa at vi var "done" og hun trengte ikke ta mer kontakt. Hvorfor i alle dager ville hun lyve om noe sånt??? Nei, kanskje hun har lest om holdningene til enkelte menn om det emne på KG. Der hadde hun jaggu meg rett i dette tilfelle gutt.
Gjest Stygg-Grim Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Har vært sammen med en jente i snart 6 måneder nå. Jeg husker ikke helt hvordan det kom opp, men tidlig i forholdet nevnte hun at hun aldri hadde hatt one night stands. For et par dager siden fikk jeg vite av noen felles bekjente at dette ikke stemte. Jeg spurte henne nå og nå sa hun "selvfølgelig har hun hatt noen ons." Jeg sa at vi var "done" og hun trengte ikke ta mer kontakt. Hvorfor i alle dager ville hun lyve om noe sånt??? Tydeligvis er det ikke bare damer som er sjalu og lager drama over ingenting. Hvorfor skulle hun lyge om noe sånn? Nei, hun visste vel at du ikke ville takle sannheten da, vet du.
Gjest Jonas Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Hvorfor i alle dager gjorde du det slutt over noe som skjedde før din tid? Fordi jeg vil ikke være sammen med en jente som har hatt one night stands. Det gir meg rett og slett avsmak. At hun i tillegg løy om det, gjør ting ikke bedre. Det virket som hun heller ikke husket at hun tidligere hadde nevnt at hun aldri har hatt ons.
Gjest Chloè Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Fordi jeg vil ikke være sammen med en jente som har hatt one night stands. Det gir meg rett og slett avsmak. At hun i tillegg løy om det, gjør ting ikke bedre. Det virket som hun heller ikke husket at hun tidligere hadde nevnt at hun aldri har hatt ons. Siden du er så imot det, så regner jeg med at du aldri har hatt ons før heller?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Hvorfor i alle dager gjorde du det slutt over noe som skjedde før din tid? Det er da vel ikke bare det som har skjedd før, men at hun lyver om det. er du dust? Anonym poster: a215bd4cae5ad126f7da0660c7ad66ac
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Siden du er så imot det, så regner jeg med at du aldri har hatt ons før heller? Har hatt noen forhold og noen mer faste pulevenner, men aldri ons. Det er for meg direkte patetisk og horete. Å ha sex med noen man ikke kjenner? Forkastelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Veldig mange tråder her inne får meg til å tenke at menn er såå imot jenter som har hatt en del sexpartnere. Men ærlig talt, er det noe verre og ha hatt et par-tre ONS, enn å feks ha hatt 5 kjærester og hatt sex med? Personlig ser jeg faktisk på kjæresten sine ONS som en mindre trussel enn ex'er, haha. I og med at det ikke har vært følelser innblandet. Er jente forresten.
kubrak Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Har hatt noen forhold og noen mer faste pulevenner, men aldri ons. Det er for meg direkte patetisk og horete. Å ha sex med noen man ikke kjenner? Forkastelig. hehe håper du troller 4
eva-80 Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Hun visste vel holdningen din til ONS så i begynnelsen vile hun være sammen med deg og derfor løy.. men så skjønnte hun etter hvert at hun burde ikke vært sammen med deg og var like greit å benytte muligheten å bli kvitt deg ved å innrømme tidligere Ons. Du får ha lykke til videre på jakten etter en kvinne som oppfyller dine fortids ønsker 6
Gjest Chloè Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Veldig mange tråder her inne får meg til å tenke at menn er såå imot jenter som har hatt en del sexpartnere. Men ærlig talt, er det noe verre og ha hatt et par-tre ONS, enn å feks ha hatt 5 kjærester og hatt sex med? Personlig ser jeg faktisk på kjæresten sine ONS som en mindre trussel enn ex'er, haha. I og med at det ikke har vært følelser innblandet. Er jente forresten. Samme her, heller 10 ons og 2 kjærester enn motsatt
pinar Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Ts. Du overdriver, og overdramatiserer. Men jeg antar hun ikke var så viktig for deg i utgangspunktet, for da hadde du ikke slått opp så lett.. 3
Gjest Jonas Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Veldig mange tråder her inne får meg til å tenke at menn er såå imot jenter som har hatt en del sexpartnere. Men ærlig talt, er det noe verre og ha hatt et par-tre ONS, enn å feks ha hatt 5 kjærester og hatt sex med? Personlig ser jeg faktisk på kjæresten sine ONS som en mindre trussel enn ex'er, haha. I og med at det ikke har vært følelser innblandet. Er jente forresten. Dette handler ikke om trusler, hva nå enn det måtte bety. For meg er det et spørsmål om selvrepsekt. Jeg ville aldri hatt sex med en kvinne jeg ikke kjenner og har null respekt for de som hopper til sengs med en fremmed mann, kun fordi de er kåt. Derfor dumpet jeg eksdama og har overhodet ingen planer om å ha noe mer kontakt med henne. Til tross for at hun ringer og melder konstant nå (noe som gjør meg bare enda mer irritert).
Gjest Stygg-Grim Skrevet 13. november 2012 #19 Skrevet 13. november 2012 Dette handler ikke om trusler, hva nå enn det måtte bety. For meg er det et spørsmål om selvrepsekt. Jeg ville aldri hatt sex med en kvinne jeg ikke kjenner og har null respekt for de som hopper til sengs med en fremmed mann, kun fordi de er kåt. Derfor dumpet jeg eksdama og har overhodet ingen planer om å ha noe mer kontakt med henne. Til tross for at hun ringer og melder konstant nå (noe som gjør meg bare enda mer irritert). Fair enough. Da har dere åpenbart uforenelige verdier og det er nok best for begge to at dere går hver til deres. Syns riktignok hun burde ha såpass selvrespekt at hun går for noen som aksepterer henne for akkurat den hun er istedet for å klamre seg til en som dumpa henne fordi han ikke liker holdningene hennes.
Gjest Badebuksa Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Fordi jeg vil ikke være sammen med en jente som har hatt one night stands. Det gir meg rett og slett avsmak. At hun i tillegg løy om det, gjør ting ikke bedre. Det virket som hun heller ikke husket at hun tidligere hadde nevnt at hun aldri har hatt ons. Jeg skjønner deg godt, jeg. Det er ikke noe vits i å være sammen med en som lyver. Hva slags forhold er bygget på løgn? Hva annet lyver hun om? Ikke sant.. Uansett passet hun ikke sammen med deg, så du gjorde det rette. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå