AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Saken er at jeg har truffet en mann, som jeg er veldig betatt av. Veldig fantastisk mann som jeg gjerne kunne tenkt meg til å prøvd å ha et forhold til. Vi var sammen i hele helgen. Hadde det veldig fint. Han spurte flere ganger om jeg var bare hans, mens vi.. ja.. holdt på.. Sendte meldinger med "baby", "jenta mi", "dama mi".. Osv.. Da jeg skulle reise på lørdag, ba han meg ringe når jeg kom frem. Jeg sa at jeg kom veldig sent frem, at han sikkert sov, og at jeg kunne sende en melding i stedet. Han spurte om jeg kunne ringe på morgenen i stedet. Jeg sa at han var på jobb da, og at vi heller kunne snakkes på kvelden. Jeg sendte "fremme" i en sms da jeg var fremme på kvelden, og sendte en søtere sms på morgenen. Sendte også en sms om dagens gjøremål på kvelden, og at jeg savnet han. At kyssesmilyen ble fattig etter å ha vært i armene hans i helgen. Ingen svar... Ikke før seeent på kvelden.. "Hei baby. Jobbet til nå. Hodepine. :/ " Jeg svarte at han jobbet for mye, og at jeg savnet han. "Skal sove snart.." fikk jeg til svar. Jeg skrev tilbake at det gledet mitt hjerte å høre, og at jeg satt å booket hotell i byen hans igjen, sammen med en venninne for julegaveshopping. Dette var i går kveld. Jeg har fremdeles ikke fått svar. Ikke antydning til svar. Han har hele tiden sagt at han trenger at jenta er litt "på".. At han liker å bli "hengt på".. Men... Jeg blir så usikker.. Skal jeg være klengete å sende masse meldinger og ringe han i hytt og pine, uten at han tar intiativ tilbake? Skal jeg vente til han skriver til meg denne gangen eller ringer, før jeg tar kontakt med han? I tilfeller som dette, så ønsker jeg meg særiøst en livsveileder. En som kan gi meg de rette svarene og de rette veiene å gå. Jeg har vært i et fast forhold i 7 år, og kan ikke dette med dating. Har vært singel i 9 mnd, og hadde egentlig bestemt meg for å vente med dater til neste sommer, minst.. Men så dukket han opp, og jeg ble som sagt veldig betatt.. Nå er den veldig betatt-biten erstattet med veldig usikker, og jeg kjenner at det er en vanskelig ting å forholde seg til. Har dere noen tanker til meg? Anonym poster: 7c8f0c85158e8a9a57e0c46633019ae9
Gjest Chloè Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Virker det som en god ide å sende 2-3 meldinger etter hverandre når han ikke svarer? Nope. Vent til han tar kontakt med deg nå, å da lar du han gjerne vente like lenge som du har venta på svar
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Jeg hadde ikke sendt flere meldinger da, i hvert fall. Men prøv å slappe av litt - hvis han jobber lange dager er han sikkert ikke tilgjengelig hele tiden, og jeg vet i hvert fall at jeg selv gjerne ikke orker tenke/føle så mye når jeg er skikkelig sliten - selv om jeg skulle være forelska (jeg er kvinne). Sånn ellers, så skjønner jeg godt at du blir usikker om det skal være sånn at du må være "klengete", mens han eventuelt nesten ikke svarer. Dette bør dere snakke sammen om, først som sist. Men det er jo langt fra sikkert det blir så ille som akkurat nå. Jeg har falt for en fyr som kan bruke lang tid på å svare på meldinger - det er faktisk fordi han ikke alltid er tilgjengelig. Han svarer fort når han har tid, sender gjerne melding først, gir meg masse bekreftelse på hva han føler osv, så da har jeg bare vent meg til at det kanskje ikke kommer svar på noen timer. Men jeg har også mine grenser for hvor lang tid det kan gå før jeg blir usikker... det tror jeg kanskje de fleste har. Anonym poster: 6b5f0b8b1ddd75a382dac0bf1d88ae58
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Fikk melding fra han i går kveld. "Hei baby. Har jobbet sinnsykt mye disse dagene. Savner deg" Og i morges lurte han på hva jeg gjorde. Nå sendte jeg han en melding med to aktuelle helger, som han kan komme hit om han vil. Så spørs det hva jeg får til svar der. Jeg er usikker. Anonym poster: 7c8f0c85158e8a9a57e0c46633019ae9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Usikker fordi det har vært to dager hvor han ikke har vært tilgjengelig pga jobb? Jeg tror jeg ville prøvd å akseptere at sånne dager kan det bli av og til for de fleste. Ærlig talt har jeg blitt mer skeptisk til de som alltid svarer innen fem minutter og holder igang en chat e.l. selv om de skulle vise seg å være ute med venner, på kino osv... Men det virker tydelig at dere trenger å kommunisere bedre - hvis han vet det kommer til å bli mye å gjøre, kan han jo si fra på forhånd så du slipper å lure på hvorfor du ikke hører noe. Og du må kunne si hva/hvor mye du har behov for av kontakt og tilbakemeldinger. Dersom han selv har behov for en pågående og "klengete" dame bør han kunne sette seg inn i at man kan bli utrygg og usikker av å ikke få tydelig respons... Anonym poster: 6b5f0b8b1ddd75a382dac0bf1d88ae58 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 TS her igjen. Han har ikke svart meg mtp de to helgene. Han har ikke svart meg i det hele tatt før jeg nettopp fikk sms om at han savnet meg og at han hadde vært i begravelse til tanta si i dag. Jeg syns det er litt rart at han ikke svarer meg mtp helgene. Jeg er usikker.. Skal ikke mase på han i allefall. Anonym poster: 7c8f0c85158e8a9a57e0c46633019ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå