Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg sender melding/chatter på Skype, blir de ikke sendt, en runding ved siden av klokkeslettet "går rundt", har vært sånn siden søndag..?

Anonym poster: cf89bc226a829441d9ec8c94fbb4ec08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er personen du har sendt melding til i det hele tatt pålogget?

Er han/hun det, pleier det å funke å restarte skype eller sette i gang en ringesamtale i et par sekunder.

Skrevet

Er personen du har sendt melding til i det hele tatt pålogget?

Er han/hun det, pleier det å funke å restarte skype eller sette i gang en ringesamtale i et par sekunder.

har vært dårlig dekning før også, han er på supplybåt i Egypt, vet de er problem spesielt når de ligger ved plattformene

Skrevet

Da er det nok den dårlige dekningen som gjør at meldingene ikke blir sendt. Dere får nesten prøve å være pålogget på skypen så ofte dere kan, plutselig kan det komme et glimt av forbindelse og da blir meldingene automatisk sendt av seg selv. :)

Men vises påloggingsikonet hans som grønt eller grått? Om det er grønt og han er pålogget kan det være en annen årsak, at skype har hengt seg opp og ikke klarer å få til en forbindelse. Da må det restart til.

Skrevet

Da er det nok den dårlige dekningen som gjør at meldingene ikke blir sendt. Dere får nesten prøve å være pålogget på skypen så ofte dere kan, plutselig kan det komme et glimt av forbindelse og da blir meldingene automatisk sendt av seg selv. :)

Men vises påloggingsikonet hans som grønt eller grått? Om det er grønt og han er pålogget kan det være en annen årsak, at skype har hengt seg opp og ikke klarer å få til en forbindelse. Da må det restart til.

han står som frakoblet, og det har han gjordt siden søndag, bare fint mellom oss så det må være nettet her eller dervære

Skrevet

Hvis han ikke har vært pålogget siden du sendte meldingen, er det derfor. Han får meldingen så fort han logger på.

Skrevet

Hvis han ikke har vært pålogget siden du sendte meldingen, er det derfor. Han får meldingen så fort han logger på.

uff, ok takk, savner han bare så veldig:(

Skrevet

har vært dårlig dekning før også, han er på supplybåt i Egypt, vet de er problem spesielt når de ligger ved plattformene

Now there's your problem :tommelsmil:

Skrevet

uff, ok takk, savner han bare så veldig:(

Ta frem et leketøy og drøm litt om han du.

Skrevet

Ta frem et leketøy og drøm litt om han du.

hehe, leketøyet kan ikke sammenlignes

Skrevet

hehe, leketøyet kan ikke sammenlignes

Nei nei, men morre er det lell og han setter nok pris på å vite at du tenker på ham :tommelsmil:

Skrevet

Nei nei, men morre er det lell og han setter nok pris på å vite at du tenker på ham :tommelsmil:

at jeg tenker på ham ja, men han liker ikke helt at jeg bruker leketøy..uten han hehe

Skrevet

at jeg tenker på ham ja, men han liker ikke helt at jeg bruker leketøy..uten han hehe

Nåja... han endrer nok mening når han får se filmen når han kommer hjem :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...