Keika Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Lurte på hvordan en får sånne krøller,, er det permanent? Er det gjort med rettetang? Jeg aaaaaaaner ikke.. har bare lyst på Men er absolutt ikke flink til å lage krøller med rette tang - og har ikke tid til å lage det hver morgen hehe.. Noen tips til hvordan en kan få til dette?
Miss Lucky Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Del håret i mange små seksjoner og bruk en god krølltang, jeg bruker Gorgeous Curl Wand, den er helt fantastisk. Jeg har tungt glatt hår, så alt av krøller sklir vanligvis ut. Det gjør det ikke når jeg bruker denne. Krøllene sitter faktisk helt til jeg vasker håret. Er forresten viktig å sette hver krøll fast med en klemme til de er avkjølt før man slipper dem ned. Husk også å bruke varmebeskyttende i håret, gjerne med litt hold til krøllene også.
Adele Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 (endret) Det du også kan gjøre, er å bruke det ene munnstykke som følger med på hårføneren din. Husker ikke hva den heter nå i farta, men skal prøve å finne det ut til deg! Edit: Diffuser heter det! Den ser slik ut Endret 13. november 2012 av adele.bethune
alexaa Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Krølltang? Søk på youtube, masse tutorials der
Djungelvrål Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Hun har naturlige krøller. Men du kan ta permanent og bruke store spoler.
Gjest GirlDreamer Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Du kan jo prøve å krølle håret med hårbånd, ganske enkelt og uten noe varmeslitasje på håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå