Hilde Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har fått en resept på Jadelle pstav, som jeg ikke finner hos noen apotek. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut når den evt kommer? Har vært innom flere apotek, men har ikke fått noe fornuftig svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Sjekk om du finner noe info på www.legemiddelsiden.no. Der kan du også sende mail og spørre de som drifter siden om de vet noe. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catzy (ikke innl.) Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Se her: http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx...150&ReportID=15 Søk på J, så får du opp Jadelle. Det betyr at det er gitt en markedsføringstillatelse fra Statens Legemiddelverk, men det ser ut til at den kanskje ikke er i salg enda. Får den ikke opp blant legemidler i salg. Innehaver er Leiras, men etter litt sjekking, så ser det ut til at Schering Norge også har en markedsføringstillatelse på denne, men heller ikke disse har lagt den ut for salg. Kontaktinfo til Schering Norge finner du her. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catzy (ikke innl.) Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Prøv denne linken i stedet... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå