AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 jeg hadde brunt(farget) hår og ville farge det mørkeblondt. bleket det først(hjemmebleking) og håret ble ganske gulrødtblekt. når jeg fikk farget det mørkeblondt vises det gulrøde fra blekingen gjennom den nye hårfargen og jeg lurer på om det er noe måte jeg kan dempe det på? skal jeg farge det mørkeblondt en gang til? Anonym poster: 6b453da78940970298fc81e3d2beaf6b
julielis Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Du farget det hjemme? Jeg tror bare jeg ville spandert på meg en frisørtime, de ordner det for deg så du slipper å ødelegge det så mye, i tillegg til at de får fargen jevnere og finere enn hva hjemmefarge blir Hvis ikke du går til frisør, så ville jeg bare prøvd å farge det mørkeblondt en gang til, eller askeblondt eller hva det er. Men de sliter mye på håret :/
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Frisørtime. Før du ødelegger håret enda mer. Anonym poster: b91fcd9311ba10f2e198174e29d7fbcb
Laila_la Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Du har fått for mye av den røde pigmenten. Du må nok spandere på frisørtimen. Må velges en kald farge, men det kan bli litt grønnaktig. Jeg slet mye med å få lys hår, etter jeg var helt gal og hjemmefarget håret mitt nesten svart... Det var ikke lurt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå