lilletuss87 Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Noen som vet om lerret i denne størrelsen? Hvor kan jeg kjøpe det hen? Har ikke tid til å dra rundt i alle butikker, så derfor jeg spør her om noen vet om noe. Skulle gjerne hatt det til fredagen Det er vel kanskje ikke noe sånn størrelse som finnes overalt kanskje..? Jeg vet ikke
SoftKitty Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Bor du i Oslo? Både Panduro og Søstrene Grene har godt utvalg av lerret. En spesialisert kunstbutikk har sannsynligvis ennå mer utvalg, du kan jo google butikker i ditt område og så ringe dem. Du kan også sjekke nettsidene til Panduro og se om de har størrelsen du leter etter før du drar til butikken.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Tror ikke Panduro har så store lerret? Jeg ville prøvd hos Søstrene Grene, de har store lerret til ok pris. Her kan sjekke hvilken størrelsene de har - http://www.grenes.dk/index.php?page=79&show_blog_id=243&lang=dk Anonym poster: c18bff21ed8429aa1998f55536a3c922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå