Gå til innhold

Skummadrass

Gjest Funky Punk

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en skummadrass uten trekk slik at jeg kan skjære den opp til ønsket mål.

Finnes det noen butikker som fortsatt selger dette?

Husker fra jeg var liten at det var noe alle hadde, men nå finner jeg bare slike med trekk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror stoff og stil har.

Da vi lagde sengegavl kjøpte vi en billigmadrass på Jysk :) Tror vi ga 80 kr.

Skrevet

Kan du ikke bare ta av trekket da?

Vi kjøpte en på Jysk for å ha i lekegrinden. Den hadde trekk, men det var det glidelås på så ingen problem å ta av så vi fikk skjære til ønsket størrelse.

Anonym poster: d5e698fa4024e212b8308564203468d9

Gjest Funky Punk
Skrevet

Supert

Eneste Stoff&Stil- butikken jeg vet om er den som ligger ved Drammen (det er vel den eneste?), men det er ikke så grusomt langt unna enn at jeg kan svippe innom om jeg har veiene forbi.

De fra Jysk er vel bare med trekk? Men det går vel kanskje an å bare klippe trekket og sy det raskt sammen for hånd, eller vil det fort revne opp igjen da?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kan du ikke bare ta av trekket da?

Vi kjøpte en på Jysk for å ha i lekegrinden. Den hadde trekk, men det var det glidelås på så ingen problem å ta av så vi fikk skjære til ønsket størrelse.

Anonym poster: d5e698fa4024e212b8308564203468d9

Jo, har absolutt tenkt på det. Tenkte bare også at kanskje skummadrass uten trekk var enda litt billigere :)

Skrevet

De har en på Anabru også. Men tror faktisk Jysk vil være rimeligere. Selv med trekk :)

Det kommer jo også ann på tykkelsen og str du er på jakt etter :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja da blir nok fra Jysk siden de ligger rett oppi gata her :)

Skrevet

De fleste skumgummimadrasser har trekk med glidelås, så du skal ikke trenge å klippe opp trekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...