lilletuss87 Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg har heklet ett stykke og tenkt å lage fine lykter av glassene til frokostsalaten.. Men jeg sliter med å få av limet etter etiketten som har sittet på.. Noen forslag?? Blir veldig takknemlig for svar :D
Gjest gjest17 Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Er det i glass? Da kan du bruke aceton :-)
Gjest Gagaen Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Jeg pleier og la det ligge i oppvaskkummen med vann og zalo en stund jeg og da løsner det . Og det som ikke går av med en gang da, det er oppbløtt og man skraper det lett av .
lilletuss87 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2012 Vann og zalo har jeg prøvd, men dette her virker som skikkelig lim, som man må gnikke og gnu i evigheter.. jeg prøver meg på plasterfjerner Tusen takk for svar alle
Gjest gjest17 Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Vann og zalo har jeg prøvd, men dette her virker som skikkelig lim, som man må gnikke og gnu i evigheter.. jeg prøver meg på plasterfjerner Tusen takk for svar alle Om du har neglelakkfjerner er det ofte aceton i dem. Om du ikke har plasterfjerner liggende da :-)
Karmosin Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Du kan også prøve å gni det inn med olje. Dette bruker du ikke den fineste jomfruolivenoljen til, men bare det er fett er det fint. Litt gnikking med olje løser opp mange slags lim.
Chloe- Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Olje som nevnt over. Og så pleier jeg å gjemne slike ting bakerst på tralla i oppvaskmaskinen i et par uker, så blir de med mange runder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå