AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 I de siste ukene har jeg fått samtaler hjem fra skjult nr. Det begynte først med at det ringte på mobilen min. Opptil 10-15 ganger om dagen og hver gang jeg tok opp så sa vedkommende ingenting. Til slutt sperret jeg skjult nr fra mobilen slik at jeg ikke mottok samtalen lenger. Etterhvert begynte det å ringe på nr til moren min, faren min, broren min osv. Da de alle hadde sperret det fra sin mobil begynte det å ringe på hjem nr mitt og det var alltid en mann som lurte på om han kunne snakke med meg og hvor jeg var osv. Moren min ble utrolig bekymret og helt fra seg så klart. En dag ringte det hjem til meg fra skjult nr og min mor tok opp, det var en dame, og da begynte vedkommende med å si utrolige negative ting om meg, at jeg knuller rundt og er ei hore og at jeg ikke er den datteren de tror jeg er (jeg har bare hatt en sexpartner og det er min nåværende kjæreste) Moren min snakker med meg om dette og jeg sier såklart at det ikke stemmer noe hun går med på. Vedkommende visste også om mine planlagte ferier og om hvor jeg studere, hvordan jeg ligger ann i de fagene osv. Da vi hadde sperret nr fra hjem nr, begynte det å ringe hos kjæresten min. Vedkommende hadde sagt til kjæresten min at jeg var utro noe som ikke stemmer i det hele tatt. Fantastisk som kjæresten min er visste han at det ikke stemte da han vet at jeg aldri vil være utro med ham. Da begynte det å ringe til foreldrene hans (nr deres er så og si UMULIG å få tak i). Der hadde vedkommende sagt masse stygt om meg, de visste til og med at jeg hadde tatt abort noe INGEN vet utenom min kjæreste. De er sterkt religiøse og de mislikte at vi hadde se og at jeg i tillegg hadde tatt abort. Det ringer til om med til hans søster og personen som ringer fra skjult vet nesten ALT om mitt liv. Hva jeg har gjort i fortiden, hva jeg gjør nå osv. Jeg er helt fra meg, dette ødelegger meg helt. Hvorfor skal noen gå og si noe slikt om meg? Jeg har aldri gitt noen grunn til å hate meg, kjæresten min er helt fra seg han også da foreldrene hans har begynt å mislike meg sterkt. Det eneste jeg vil er å være i fred og være med min kjæreste. Jeg aner ikke hvem det kan være siden jeg ikke snakker med noen andre menn (det er sant). Jeg er stormforelsket i typen min. Hva skal jeg gjøre ? Anonym poster: 562b5ea3bac2d4bba14c1e5562a0cbff
Gjest Badebuksa Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Enig med de andre, det er telefonterror og plaging. 1
Mortifera Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Kontakt politiet! Dessuten om det bare er kjæresten din som vet at du har tatt abort, og i tillegg har mange andre personlige opplysninger om deg kan det jo være han? 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Men hvordan kan noen andre ha fått greie på aborten din, om den eneste du har sagt det til er kjæresten din? Gå til politiet å anmeld dette, det går jo alt for langt når personen ringer til alle i din familie og til alle døgnets tider, for å snakke dritt til deg, dette er jo rett og slett trakassering. Anonym poster: 66802681413e4446afee42684aa0e51f 3
bambus Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Enig med Gjest over. Kontakt politiet .....
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Det er jo ikke kjæresten min som ringer og driver med dette! Han er jo like fra seg og det ringte til søsteren hans senest en time siden... jeg vil ikke at noen skal vite om min abort, men vedkommende sprer det jo til alle bekjente. Jeg har noen familiemedlemmer som er leger, men tviler på at de sprer dette, siden vedkommende som ringer fra skjult nr sitter emd informasjon som ingen andre kunne ha sittet med. Jeg dro på ferie til tyrkia uten fortelle til mine venninner og kjæresten min fortalte heller ikke noen.. men personen som ringer fra skjult nr vet tydeligvis at vi var der. Tror dere politiet får gjort noe med det? Hva er de kan gjøre da? Anonym poster: 473b9c8b3234d944100cb547da1ade63
Gjest Elissima Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Skummelt. Kontakt politiet og advokat. Saksøk vedkommende når de finner ut hvem det er. Var en ting jeg tenkte på, har du fortalt om aborten eller noe annet du nevner til noen venninner? Har du kranglet med noen i det siste?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Skummelt. Kontakt politiet og advokat. Saksøk vedkommende når de finner ut hvem det er. Var en ting jeg tenkte på, har du fortalt om aborten eller noe annet du nevner til noen venninner? Har du kranglet med noen i det siste? Ingenting!! Absolutt ingen vet om dette utenom min kjæreste. Jeg er bare så redd og fra meg. Jeg har ikke så mange venninner for å være ærlig og uansett så har jeg ikke kranglet med noen. Sitter her og klarer ikke å lese til eksamen fordi jeg tenker på dette konstant! Men hvis jeg skal anmelde det, må jeg dra til mitt nærmeste politikontor? Anonym poster: 473b9c8b3234d944100cb547da1ade63
Gjest Elissima Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Ingenting!! Absolutt ingen vet om dette utenom min kjæreste. Jeg er bare så redd og fra meg. Jeg har ikke så mange venninner for å være ærlig og uansett så har jeg ikke kranglet med noen. Sitter her og klarer ikke å lese til eksamen fordi jeg tenker på dette konstant! Men hvis jeg skal anmelde det, må jeg dra til mitt nærmeste politikontor? Anonym poster: 473b9c8b3234d944100cb547da1ade63 Men da er det jo rart at kun kjæresten din vet tenkte jeg på.. har han sagt det til noen tro? Noen sjalu exer eller noe sånt? Ja, dra innom nærmeste politistasjon. De vil vel ha noe dokumentasjon på dette også, så ikke slett loggen på telefonen din. Skal være mulig å spore opp hvilket nr de har ringt fra. Og da blir det "see ya in court honey!" 1
Gjest ols1 Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Hvem har kjæresten sagt det til da? Hvis ikke du har sagt noe om aborten og heller ikke kjæresten..da står dere igjen med helsepersonellet. Dra til nærmeste politistasjon og anmeld saken. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 De burde jo få tak i nummeret selv om det er skjult nummer. I dette tilfellet er det lov å sjekke. Dette er jo trakassering. Anonym poster: 1f9a9779aec785b4d4560be7694bdb32
Gjest gjest17 Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Som andre også har sagt her, så kan skjult nummer helt klart spores.
Gjest zanna Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Kontakt politiet, og prøv å tenk etter om du kjenner noen som jobber i helsevesenet, spesielt der du tok abort, som kan tenkes å gjøre noe slikt. Sykehuset loggfører alle som går inn å ser på journaler.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Kontakt politiet, og prøv å tenk etter om du kjenner noen som jobber i helsevesenet, spesielt der du tok abort, som kan tenkes å gjøre noe slikt. Sykehuset loggfører alle som går inn å ser på journaler. Jeg har en tante som jobber der og ja hun er ganske sleip. De er sterkt religiøse så de er ganske imot abort hele familien min. Da tanta mi oppdaget at jeg skulle ha "sjekk" var det hun som var ansvarlig den dagen. Men jeg kunne ikke dra den dagen allikevel og da ringte hun faktisk på nr mitt (fra sykehuset) og ba meg komme ned til sykehuset (hun trodde at jeg ikke visste at det var henne). Så hun er ganske sleip. Kjæresten min har ikke sagt noe til noen. Det ringer til og med når jeg er med han og det ringer hjem til han og til hans søsken. Tviler egentlig på at det er tanta mi som ringer da hun har bedre ting å gjøre. Men om jeg drar ned til sykehuset jeg har tatt abort, kan jeg få vite hvem som har sett på journalen min? Anonym poster: 473b9c8b3234d944100cb547da1ade63
Gjest Elissima Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Du har krav på å vite hvem som har innsyn i journalen din, det er jeg ganske sikker på. Har med personvern å gjøre. Men jeg ville kontaktet politiet først, så kan evt de kontakte sykehuset og etterforske nærmere.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #19 Skrevet 13. november 2012 Men da er det jo rart at kun kjæresten din vet tenkte jeg på.. har han sagt det til noen tro? Noen sjalu exer eller noe sånt? Ja, dra innom nærmeste politistasjon. De vil vel ha noe dokumentasjon på dette også, så ikke slett loggen på telefonen din. Skal være mulig å spore opp hvilket nr de har ringt fra. Og da blir det "see ya in court honey!" Du er sikker på at de finner det ut? Nei jeg har ikke slettet noe i det hele tatt.. alt ligger på loggen! Men har hørt at politiet henlegger saker. Har eksamen snart så jeg vil ikke kaste bort tiden min noe særlig. Tenk om jeg anmelder det og politiet henlegger det. Da er jeg bare der jeg begynte. Anonym poster: 473b9c8b3234d944100cb547da1ade63
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Uff, så utrolig ubehagelig! Kontakt politiet. Håper det ordner seg:) Anonym poster: 7137855cbaaeff84c60c13c248318d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå