Gjest MrsL Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 ..........så lei jeg er av å vente.................. Blir det ikke juni snart?????????????? :oops: *bare litt ventefrustrasjon som måtte ut*
Jeanine Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 du trenger bare å vente til juni du, jeg må vente hetl til august!!!! men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves!
Gjest MrsL Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Sant nok :-) Men det er så innmari mye dødtid akkurat nå
Jeanine Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har hatt meg en pause fra alt som heter bryllup på noen uker. Ble faktisk litt lei bryllup.. har to venninner som gifter seg rundt samme tid så det har vært enormt mye bryllupssnakk de siste månedene. Og en stund var jeg helt avhengig av å sjekke disse sidene, så det var mye rart som surret rundt der oppe. Men nå har jeg fått hvilt meg litt og kan ta "interessen" opp igjen. Det neste som står på gjøre-listen er invitasjonene. Gleder meg til å starte!
frosken Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Jeg venter også på juni..... men jeg har en uke mindre enn deg, Ibe. Gleder meg....
Vendelin Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Slutt å klage på lang ventetid :evil: hehe .....jeg må nemlig vente til NESTE mai.. men heldige er dere iallefall
Scorpina Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Slutt å klage på lang ventetid :evil: hehe .....jeg må nemlig vente til NESTE mai.. men heldige er dere iallefall Wooow!! Så du har faktisk OVER ett år med forberedelser og "opp-psyking" på KG du *ler* Faktisk - - jeg har hatt perioder der jeg har vært litt lei av alt bablet med bryllup, hva som skal gjøres, kjøpes, ditten og datten!! Okey så banner jeg i kjerka - men venninnene mine er gått HELT av skaftet og jeg synes det blir så mye.....ja, PES!! Gleder meg til bryllupet ja.....men ser frem til å få det overstått!!!!
Peluche Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Du har ihvertfall noe å vente på, ibe. Jeg drev og planla bryllupet mitt neste år jeg, helt til lynet slo ned og han dro fra meg for to dager siden
Fru Snurp Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Du har ihvertfall noe å vente på, ibe. Jeg drev og planla bryllupet mitt neste år jeg, helt til lynet slo ned og han dro fra meg for to dager siden :trøste: uffda, hva skjedde? Bare stakk han, sånn helt uten forvarsel?
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 PELUCHE: :trøste: Hva skjedde?Ga han deg noen grunn? Også bare stikke så brått, uten noe forvarsel. Kan ikke si stort annet som trøst enn at det var tross alt bedre at det skjedde nå enn senere. Da fortjener du noe bedre. man skal tross alt kunne snakke om problemene, og prøve å løse dem. han ga deg visst ikke sjansen til det en gang.
Vendelin Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Peluche: :trøste: Det er skikkelig råttent gjort å gjøre noe sånt! Håper og krysser fingrene for at alt ordner seg for deg
Vendelin Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 scorpina: har over et år ja ..altfor lenge etter min mening..hehe, men hva kan jeg gjøre. Har et skikkelig planleggings kick om dagen ..men det gir seg nok snart igjen.
Aelwyn Skrevet 4. mars 2004 #14 Skrevet 4. mars 2004 Vendelin: Det virker som vi er to av samme type da... Har samme greia jeg. Planlegger og styrer på som py her.
Vendelin Skrevet 4. mars 2004 #15 Skrevet 4. mars 2004 hehe..godt jeg ikke er aleine da Føler meg litt vel desperat noen ganger.
Saeria Skrevet 4. mars 2004 #16 Skrevet 4. mars 2004 Du har ihvertfall noe å vente på' date=' ibe. Jeg drev og planla bryllupet mitt neste år jeg, helt til lynet slo ned og han dro fra meg for to dager siden [/quote'] Uff, hva skjedde? Sender litt :trøste: og en over til deg. Og til dere andre som klager over ventetid. Jeg har ventet i snart fire år på at vi skal sette en dato for bryllupet! Jeg regner med å måtte vente noen år til, siden bryllup ikke er en billig affære, jeg er student og han ikke har fast jobb. Han er bare innleid på kontrakt.
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #17 Skrevet 4. mars 2004 Det er så godt å se at det er flere som venter utålmodig her. I dag er det nøyaktig et halvt år igjen for oss......
Peluche Skrevet 4. mars 2004 #18 Skrevet 4. mars 2004 Peluche: :trøste: Det er skikkelig råttent gjort å gjøre noe sånt! Håper og krysser fingrene for at alt ordner seg for deg Var ikke meningen å ødelegge tråden til ibe da men jeg syntes så synd på meg selv her jeg satt atte... :oops: Han tror jeg har vært utro mot ham....men jeg har ikke det I DET HELE TATT og er så lei meg og trist og skuffet og oppgitt at...åååh. Det er urettferdig.
Gjest Lompa Skrevet 5. mars 2004 #19 Skrevet 5. mars 2004 PELUCHE: Jeg skal ikke legge meg opp noe personlig her nå, men hvis du vet hvor han har fått den tanken fra, akn du få gjort noe for å bevise at han tar feil? Og hvis du får overbevist ham, kan tilliten i forholdet deres gjenopprettes, når han har tvilt så på deg?Hvis du kan svare JA på begge deler, så synes jeg du skulle oppsøke ham så fort som fy, og slåss med nebb og klør for å få ham tilbake,og vise ham hva han har i deg. Jeg går ut fra at jeg snakker for de fleste her inne når jeg sier at vi støtter deg, uansett hva du velger.
jea Skrevet 5. mars 2004 #20 Skrevet 5. mars 2004 Snart er det juni vet du Tia bare flyr avgårde snart står på ved alteret og sier ditt JA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå