AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Ehm, hva er egentlig dette og hva brukes den til? Jeg trodde i utgangspunktet at den bruktes som ja....shampoo i tørt hår. Men har den en annen effekt? Føler meg som ei gammal kjærring og må spørre anonymt her Anonym poster: eaae612e7b95ad44d0f2b2530cd770c5
Dricka Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Det er pulver du tar i hodebunnen om håret ditt er fett eller skittent. Pudderet skal trekke til seg fettet i hodebunnen om du ikke har vasket håret. Det skal se rent ut og det skal lukte rent.
^^Belle^^ Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Den kan også ha en volumiserende (nettleseren min sier at det ikke er et ord ) effekt, type Osis Dust It. Jeg bruker forresten Vanilla Puff Dusting Powder som tørrshampoo. Den er helt fantastisk!
lillemeg90 Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Tørrshampo er genialt:) ikke slltid man orker å dusje, og når man har hår som blir veldig fort fett er det gull verdt:)
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Som flere har beskrevet er det pulver (gjerne i sprayflaskeform) som absorberer litt av fettet, slik at håret blir litt oppfrisket. Kan også brukes til å få litt volum Løft opp seksjoner av hår rundt omkring på hodet og spray bittelitt inn mot hodebunnen. Deretter massèr det inn og børst håret. Så finnes det bl.a egen versjon til brunetter, med litt mørkt pulver siden det vanligvis er hvitt. Det finnes mange å velge imellom, jeg er ganske fornøyd med Batiste. Bare å spør hvis du er innom Vita f.eks Anonym poster: 6aa4266eebf0ccc1c08d896044be181c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå