AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Sikkert ikke den eneste som har opprettet tråd om det her inne, men er det noen som har noen gode tips til bra sanger/band? De artistene jeg liker: Lykke Li Lana Del Rey Bernhoft Keane Snow Patrol Coldplay Sikkert ikke lett å få noe fornuftig ut av dette, men alle tips mottaes med stor takk! :D Anonym poster: 1cce71ee981b892e3677d5dd71bddca6
HeadsVsTails Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Lifehouse, Reamonn, Matchbox Twenty, Goo Goo Dolls. Sunrise Avenue, Stanfour, The Afters, Sleeperstar.
AryaUnderfoot Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Damien Rice, Pete Yorn, Fleetwood Mac, Bon Iver, Elisa, Amos Lee, Jeff Buckley... Jeg kunne fortsatt i evighet. Prøv denne siden, så får du nok masse forslag. Genial database hvor du skriver inn ett band og så får du opp forslag av band som ligner : http://www.music-map.com/ 1
Mermaid Blues Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Ut fra de du nevner har jeg en følelse av at White Lies, Loney Dear og My Little Pony kan slå an White Lies - Farewell to the Fairground My Little Pony - Stars Finner ikke noe særlig av Loney Dear på youtube, men tipper de er på spotify eller wimp om du bruker det Mja, også VETO. Alle burde egentlig høre på VETO sånn ca hele tida=) VETO - Spun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå