Gå til innhold

"Hvordan kan en så kjekk mann like meg?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste kjenner seg vel igjen? Man forelsker seg i en utrolig kjekk fyr, tenker at han definitivt er "out of your league" før han viser interesse og dere begynner å snakke med hverandre. Da viser det seg gjerne at han tenker nøyaktig det samme om deg.

Hvorfor tenker vi sånn?

Anonym poster: fc15610282603f201d6ae647afd56395

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte sånn da jeg hadde dårlig selvtillit. Nå tenker jeg ikke sånn. Hvorfor skulle ikke den kjekke mannen falt for meg? :)

Anonym poster: 42ddf4346ec625d8501d1d9c90729523

• Liker 5
Skrevet

Et klassisk eksempel på dårlig selvtillitt og lav selvfølelse. Dessverre er jentene dårligere enn gutta her...de gir mer faen, en god egenskap innimellom! :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

...

Endret av Blackpuma
Skrevet (endret)

Skulle til å skrive om hvor perfekt kjæresten min er og hvordan han har sagt at han ønsker seg barn med meg i fremtiden, men det var åpenbart langt fra poenget med tråden..

Jeg føler fremdeles at han er veldig out of my league, så det har ikke gått over enda. Det var ikke noe jeg tenkte noe over før vi kom nærme hverandre, siden han nesten har gjemt vekk sine beste sider. Det går ikke lenge mellom gangene der jeg sitter og grubler over hvorfor akkurat meg. :roll:

Endret av Asfalt
Skrevet

Ikke sikkert andre syns han er kjekk fordi du syns det.

Anonym poster: 486ae7d464d335a118fd87c1d61717f8

Skrevet

Har den jeg og!! "Han gutten der pratet til meg men kun fordi han er høflig, han flørter kun for han sikkert kjeder seg" etc...Aldri, hm kanskje han er interessert!!

Anonym poster: 73bd73e8091e9a85d9308155ec200be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...