AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 I går tok jeg mot til meg og forsøkte å ringe en gutt jeg tror (trodde?) jeg har (hadde?) noe på gang med. Jeg liker ikke å ringe folk i det hele tatt, men gjennom smser tidligere, var dette avtalen. Jeg har nemlig bedt ham på middag hjem til meg, og har fått sms tilbake om at vi skulle planlegge nærmere. Jeg psyket meg opp i går, og hjertet mitt gikk i 120 da jeg hadde trykket på "ring"-tasten. Jeg kom ikke igjennom en gang, før telefonsvareren sa at abonnentens telefonsvarer var full. Jeg vet at det er ei jente som terroriserer han, og etter som jeg vet han hadde en etterlengtet fridag i går, forstod jeg at han hadde skrudd av telefonen. Jeg sendte han en melding, der jeg skrev at jeg hadde forsøkt å ringe angående middagen..på slutten av meldingen skrev jeg at han fikk ta kontakt dersom det passet inn i programmet hans, og han fortsatt hadde lyst. Ser nå at det kanskje var dumt, men det er da høflig å svare uansett? Vi har litt ulik døgnrytme, og av erfaring var jeg ikke bekymret da jeg ikke hadde fått svar da jeg la meg, men slo meg til ro med at det sikkert kom i løpet av natten. Det gjorde det ikke. Jeg var barnslig nok til å forsøke å ringe ham med skjult nummer, bare for å høre om han har skrudd på telefonen igjen. Hvordan bør jeg tolke dette? Er alt håp ute, eller er det en sjanse for at han svarer senere i dag, at han ikke ville svare midt på natten? Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
Simonsays Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 (endret) Bare gå videre min venn. Hadde han hatt interesse for deg så hadde han vært en ordentlig gutt og svart deg. Det at han blir terrorisert av en jente er bare en dårlig unnskylding for å skru av telefonen. Det er en gammel unnskylding for blåøyde jenter med store forhåpninger. Endret 13. november 2012 av Simonsays 3
Bernardette Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 What Simon said. Gi det 12 timer til, uten at du tar videre kontakt, i tilfelle han virkelig sover døgnet rundt. Hører du ikke noe er det meningsløst å fortsette med dette.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Takk for svar. Vet ikke hvorfor, men det hjalp. Litt i hvertfall. Ble helt knust da jeg sjekket mobilen, og det fortsatt ikke hadde kommet svar...Jeg får være tålmodig en stund til, etter som det er godt mulig han må forhøre seg med noen før han kan gi et endelig svar, men jeg må snart slutte å være naiv. Det har gått 12 timer siden jeg sendte meldingen. Meldinger kommer vel frem selv om mobilen er avslått og telefonsvareren full? Ts. Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Hva er greia med at menn sier OK og ja til date/middag/kino/whatever, men bestemmer seg for ignoreringsmetoden når tidspunkt skal avtales? Hvorfor ikke bare si nei, da, hvis han ikke er interessert?? Anonym poster: c44ee19f51147586612b33247024db32 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Hva er greia med at menn sier OK og ja til date/middag/kino/whatever, men bestemmer seg for ignoreringsmetoden når tidspunkt skal avtales? Hvorfor ikke bare si nei, da, hvis han ikke er interessert?? Anonym poster: c44ee19f51147586612b33247024db32 Nemlig...Jeg hadde godtatt og taklet et "nei" med engang, men det virket jo som ha var interessert...Det verste er at han selv har sagt ha synes jenter som bare leker med følelsene hans er grusomt. Jeg har oppfattet han som en av de snilleste og omtenksomme mennene jeg har møtt, og jeg håper ikke at dette ødelegger det inntrykket. Jeg kan godta et nei nå også, så lenge han er mann nok til å svare. TS Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Nettopp. Sitter litt i samme situasjonen - traff igjen en tidligere bekjent, og vi fant litt "tonen" og han sa at hadde lyst til å være med på kino. Da jeg sendte sms for å høre når han hadde tid og mulighet ble det stille. Hvorfor ikke bare si at det passer dårlig, da? Det hadde jeg taklet helt fint Og dette er en mann på nærmere 50, altså... Men - jeg leste også en tråd på singelforumet hvor flere av gutta sa de kunne gå i tre uker før de svarte, fordi de ble opptatt med noe annet.... Så du får bare smøre deg med tålmodighet en liten stund til, og hører du ikke noe da, så får du gå ut i fra at han bare er en feig stakkar som foretrekker strutsemetoden. Anonym poster: c44ee19f51147586612b33247024db32
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Nettopp. Sitter litt i samme situasjonen - traff igjen en tidligere bekjent, og vi fant litt "tonen" og han sa at hadde lyst til å være med på kino. Da jeg sendte sms for å høre når han hadde tid og mulighet ble det stille. Hvorfor ikke bare si at det passer dårlig, da? Det hadde jeg taklet helt fint Og dette er en mann på nærmere 50, altså... Men - jeg leste også en tråd på singelforumet hvor flere av gutta sa de kunne gå i tre uker før de svarte, fordi de ble opptatt med noe annet.... Så du får bare smøre deg med tålmodighet en liten stund til, og hører du ikke noe da, så får du gå ut i fra at han bare er en feig stakkar som foretrekker strutsemetoden. Anonym poster: c44ee19f51147586612b33247024db32 Merkelig hvordan det hjelper å lese ord fra andre i samme situasjon. Jeg har hørt at også han her kan bruke tid på å svare, så jeg får smøre meg med tålmodighet (innenfor en viss grense), krysse fingrene og håpe at ikke alt håp er ute, Håper det samme for deg Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Takk for det - vi får krysse fingre for hverandre Anonym poster: c44ee19f51147586612b33247024db32
VitaSana Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Om telefonen er slått av, så har han jo ikke fått meldingen ennå. Personlig forstår jeg godt at han kan ha slått den av etter lengre tids terrorisering og kanskje gruer seg til å slå den på igjen. Jeg har et vondt forhold til mobil selv etter egne opplevelser. Android med avast antivirus og aktivering av call+sms filter ble en god løsning for meg. Så jeg synes det er for raskt å trekke noen konklusjoner.
VitaSana Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Om telefonen er slått av, så har han jo ikke fått meldingen ennå. Personlig forstår jeg godt at han kan ha slått den av etter lengre tids terrorisering og kanskje gruer seg til å slå den på igjen. Jeg har et vondt forhold til mobil selv etter egne opplevelser. Android med avast antivirus og aktivering av call+sms filter ble en god løsning for meg. Så jeg synes det er for raskt å trekke noen konklusjoner. Fikk ikke til å redigere så svarer meg selv. Misforsto kanskje det du skrev om at du ringte fra anonymt nummer, den var kanskje på? Beklager. Synes uansett at det er for raskt å trekke konklusjoner og noen av oss bruker tid til å respondere. Jeg kan i alle fall det Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Fikk ikke til å redigere så svarer meg selv. Misforsto kanskje det du skrev om at du ringte fra anonymt nummer, den var kanskje på? Beklager. Synes uansett at det er for raskt å trekke konklusjoner og noen av oss bruker tid til å respondere. Jeg kan i alle fall det Lykke til. Ser selv at det var litt utydelig akkurat det. Ja, jeg tror den var på. Fikk i hvertfall ett ringesignal, og det fikk jeg ikke i går...Takk for "støtten" - jeg er litt roligere nå TS Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
Gjest Snuppeluren Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 (endret) Gi det noen timer,og kanskje dager, til. Det er ikke sikkert han mener noe vondt med ikke å ha svart. Det kan jo hende han så meldingen din sent, og føler det er enklere og mer praktisk å ringe, men vil vente til han er sikker på at han ikke vekker deg. Det kan jo godt være at han sover nå. Uansett, om det ikke passer han å ringe med en gang, synes jeg deg er vanlig høflighet å sende en sms for å vise at han har sett meldingen og ikke bare ignorerer den. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Endret 13. november 2012 av Snuppeluren
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Gi det noen timer,og kanskje dager, til. Det er ikke sikkert han mener noe vondt med ikke å ha svart. Det kan jo hende han så meldingen din sent, og føler det er enklere og mer praktisk å ringe, men vil vente til han er sikker på at han ikke vekker deg. Det kan jo godt være at han sover nå. Uansett, om det ikke passer han å ringe med en gang, synes jeg deg er vanlig høflighet å sende en sms for å vise at han har sett meldingen og ikke bare ignorerer den. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Godt å høre at de fleste ville gitt det noen timer til... Han er syvsover, så dersom han har fri idag også, eller ikke har planer før senere på dagen, har han nok ikke våknet til liv ennå... TS Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Det begynner å bli fristende å tro at han ikke har fått meldingen. Det er fortsatt en stund igjen til datoen jeg foreslo. Hvor lang tid bør jeg vente før jeg EVENTUELT tar kontakt på nytt? TS Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Hadde jeg fått en sms med svar etter TRE uker, så hadde jeg bare sagt at "Sorry, jeg fant meg en annen for du svarte aldri så jeg tenkte at du var død".
Strixvaria Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Du bør vente til han eventuelt tar kontakt - ikke send flere meldinger. Da blir det "hun der masekjerringa som ikke tok hintet", og stiller deg selv i en posisjon hvor du gir han all makt - han gjør som han vil mens du sitter og venter desperat på at han aller nådigst skal finne på å svare deg.. Er han interessert svarer han, er han det ikke, vel, så er du hvertfall en erfaring rikere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Han svarte! Og han takket ja :D nå er jeg utrolig glad! Tusen takk til dere som holdt motet mitt oppe gjennom en hel dag! Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #19 Skrevet 13. november 2012 Anonym poster: 8197143a99a9ada4676f0363951f524c 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Anonym poster: 8197143a99a9ada4676f0363951f524c ?! Anonym poster: 4e2823d7be4156fdbf5899ff0ee0e8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå