Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Fikk her om dagen høre om en som var blitt kvitt hodepinen ved å ikke være nært mobilen sin. For eksempel lå mobilen på nattbordet hans hver natt fordi han brukte den som vekkeklokke. Siden det stråler av mobilen fikk han en voldsom hodepine. Han slutta med dette og merka raskt en forbedring. Når han er hjemme har han mobilen liggende langt fra seg for å unngå nærkontakt med den hele tiden. Selv har både jeg og samboeren min mobilen på nattbordet hver natt og jeg har den ved siden av meg på kontorpulten hele dagen. Jeg føler en trygghet i å bruke den som vekkeklokke i tilfelle klokkeradioen min skulle streike. På jobb har jeg den liggende ved siden av meg med lyden av så jeg ser om noen ringer meg eller sender sms. Burde man unngå å være så nært mobilen hele tiden?
aowi Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Jeg tok en operasjon i hode og kunne ikke snakke i mobil på lenge.... de få gangene jeg gjorde det KJENTE jeg at det stråla!!!!!!!!!! :o ekkelt var det!! kjenner det fortsatt hvis jeg snakker litt lenge i den... men den ligger ved siden av på nattbordet og på jobb........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå