Gå til innhold

ONS like bra på morningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 23 år, som kanskje har over gjennomsnittet mye ONS. Dette er som oftest med samme mannen, men siden det er veldig åpent så hender det at jeg også er med andre.

Mange sier at det er så flaut dagen etterpå. Jeg synes det er minst like bra. Liker det å ligge naken i en seng og bare preike. Ha litt sex, og preike litt mer. Er det andre som er slik også? Jeg føler jeg skiller meg sånn ut fra venninnene mine. De sier at de bare var flaut, og noen ganger sniker de seg ut før vedkomne våkner.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har ikke ONS, du har sex om morningen, og ja jeg tror ganske mange har oppdaget at det er digg:P

Greia med å ha ONS på natta er jo fordi du henter med han/henne med hjem fra byen selv om man selvsagt kan ta en omgang om mornignen også.

Sjekker du i stedet opp avisbudet så kan du ha kun ONS-morningsex.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan er det one night stand hvis du som regel har sex med samme mannen?

Jeg har hatt ONS noen ganger; de fleste gangene er det ikke awkward dagen etterpå.

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Du har ikke ONS, du har sex om morningen, og ja jeg tror ganske mange har oppdaget at det er digg:P

Greia med å ha ONS på natta er jo fordi du henter med han/henne med hjem fra byen selv om man selvsagt kan ta en omgang om mornignen også.

Sjekker du i stedet opp avisbudet så kan du ha kun ONS-morningsex.

Det må kalles OMS, det da :ler:

• Liker 2
Skrevet

Med meg skjer begge deler. Enten så stikker jeg nesten med en gang jeg våkner, eller så kan jeg bli igjen litt, ha sex flere ganger eller bare snakke som du sier. Det kommer litt an på hvem man er med hjem/hvordan stemninga er og om jeg har fylleangst/fyllebriller eller bare angrer. Det faller ikke like naturlig hos alle å bli igjen (kanskje lenger enn forventet) hos en fyr man kanskje knapt kjenner.

Det er fint at du har hatt en god tone med alle du har hatt ons med, men kanskje venninne dine ikke har vært like heldig. Vær glad du ikke har kjent på den sammme følelsen som venninne dine, det er ikke alltids like kjekt å føle seg "klein" hos noen dagen derpå.

Anonym poster: 9ac471a712f009df83d22d097a339853

Skrevet (endret)

Hehe:P

Jeg har hatt ONS noen ganger; de fleste gangene er det ikke awkward dagen etterpå.

Samme her, men det er fordi jeg prøver å dra før dama står opp.

Og det er en av fordelene ved å ikke ta med noen hjem til seg:P

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Jeg har vært heldig med mine ONS's ;) De har vært kjekke, også på morgenen, og jeg har ikke så langt opplevd noe sniking eller spesielt trykket stemning. Vi tar pent farvel når tiden er inne for det :) ..men jeg snakker også mye (både desverre og heldigvis...) - særlig om ting jeg opplever ubehagelig og hva jeg isteden liker at skal skje - så derfor har mye vært avklart på forhånd eller underveis :)

Endret av PanLi
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg er en jente på 23 år, som kanskje har over gjennomsnittet mye ONS. Dette er som oftest med samme mannen, men siden det er veldig åpent så hender det at jeg også er med andre.

Mange sier at det er så flaut dagen etterpå. Jeg synes det er minst like bra. Liker det å ligge naken i en seng og bare preike. Ha litt sex, og preike litt mer. Er det andre som er slik også? Jeg føler jeg skiller meg sånn ut fra venninnene mine. De sier at de bare var flaut, og noen ganger sniker de seg ut før vedkomne våkner.

Det er vel ikke ONS når det er med samme mannen? Da kjenner du han, og det bli selvfølgelig ikke rart :)

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Hører om folk som mener det er kleint, lister seg ut og håper på å ikke møte personen igjen. Enten er folk utrolig dårlige menneskekjennere eller ikke modne nok til å ha ONS.

Har aldri hatt det slik. Jeg er vandt med å ligge nakne i sengen og prate litt, og gjerne ha mer sex. Er nesten slik at jeg forventer en runde på morgenen når jeg har ONS. I ettertid snakkes vi kanskje på facebook eller sms. Ikke noe store greier, men et lite takk for igår ;).

Har kanskje vært heldig og blitt for godt vandt :)

Skrevet

Dagens tørre :)

Skrevet

Ts her! Kanskje ONS var feil ja, men kjenner han liksom bare i den situasjonen. Er ikke venner eller noe sånt. Er bare han jeg møter oftest. Selvfølgelig kjenner jeg han litt, men allikevel ikke. Nei, vanskelig å forklare. Haha.

Bra det ikke bare er meg! Jeg var faktisk redd for at jeg var for krevende dagen etterpå. Haha

Skrevet

Pulevenn heter det!

Anonym poster: 548263e99a70c34e84193a0b39737858

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg er nok helt motsatt. Stikker alltid etter fyren har sovnet. Jeg er så klein at jeg orker nesten ikke å tenke på det. Derfor tar jeg aldri med meg noen hjem, gjort det noen få ganger. Samme greia hver gang. Hvorfor må de alltid bli så lenge? Først vil ikke fyren gå etter vi har hatt sex, overbeviser meg at det er kos å sove sammen, javel tenker jeg, orker ikke argumentere for å få han ut. Sovner. Våkner for så å vente i flere timer på at fyren skal våkne. Når klokken blir rundt 15.00!!! våkner han endelig. Da vil han ha sex igjen. Noe som var uaktuelt for min del.

Gjest LillaGorilla
Skrevet (endret)

Hehe, jeg hadde ikke vært så keen på ONS om jeg alltid måtte snike meg ut dagen derpå fordi jeg ikke orker mer av fyren. Hva er gøy med det? Kanskje lista for ONS må heves litt?

Men jeg er veldig enig i at kl 15 er det seneste laget når han bare ligger å drar seg.

Om man er opptatt med frukost eller runde nr x i senga derimot :P

Endret av LillaGorilla
  • Liker 1
Skrevet

Pulevenn ja, takk! Den satt litt langt inne.

Belle: bra jeg ikke blir med deg hjem da, haha! Neida. Jeg har vært i den situasjonen selv også. At det går litt lengre tid enn planlagt før de går, men har ikke blitt klient av den grunn. Spesielt siden bussen ikke går til og fra leiligheten min før 4! Men det har heldigvis gått veldig greit. Kanskje jeg bare har vært heldig med de jeg har vært med :)

Skrevet

Hehe, jeg hadde ikke vært så keen på ONS om jeg alltid måtte snike meg ut dagen derpå fordi jeg ikke orker mer av fyren. Hva er gøy med det? Kanskje lista for ONS må heves litt?

Jeg blir faktisk ikke med noen hjem for å spise frokost.

Skrevet

Jeg blir faktisk ikke med noen hjem for å spise frokost.

Jeg tenker det er ren høflighet å bli værende til den andre personen våkner.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tenker det er ren høflighet å bli værende til den andre personen våkner.

Nei, for noen vil jo at du skal gå før de har våknet. Jeg kan jo ikke vite hva de ønsker*, og da prioriterer jeg meg selv først:P

*Jeg kan jo spørre da, men det har ikke falt meg inn.

Endret av Summers
Skrevet

Nei, for noen vil jo at du skal gå før de har våknet. Jeg kan jo ikke vite hva de ønsker*, og da prioriterer jeg meg selv først:P

*Jeg kan jo spørre da, men det har ikke falt meg inn.

Haha :P mitt inntrykk er at de fleste ønsker at en blir igjen.. Bare ikke til langt på dag

• Liker 1
Skrevet

Haha :P mitt inntrykk er at de fleste ønsker at en blir igjen.. Bare ikke til langt på dag

Ja kanskje det er slik, men ville uansett ikke våknet opp til meg. Er ganske asosial om morningen og prater ikke under frokosten.

Skrevet

Ja kanskje det er slik, men ville uansett ikke våknet opp til meg. Er ganske asosial om morningen og prater ikke under frokosten.

Haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...