Chloe- Skrevet 13. november 2012 #1 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg har laget 24 (vel, snart) lommer av striesekk, med sløyfebånd rundt. De er av forskjellig størrelse. Pakkene skal henges på en stor gren. Vil veldig gjerne nummerere pakkene på et slags vis, men vet ikke helt hvordan. Har brukt lang tid på posene, og fine er de, så vil unødig ødelegge de. Maling tenker jeg kanskje ikke blir så pent på strie? Stempel sitter vel ikke så godt, og hvor får jeg tak i 0-9 stempel in the first place? Kanskje nummerere på båndet? Hvordan? Takker for alle kreative svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shady Lady Skrevet 13. november 2012 #2 Del Skrevet 13. november 2012 Klipp ut fine tall, tegn tall, ikke hver for seg, men tall fra 10 og opp sammen, så klipper du ut og henger på båndne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 13. november 2012 #3 Del Skrevet 13. november 2012 Du henge en lapp på båndet ja. Du vet sånn som du har på bagasjen. En sånn-aktig lapp :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. november 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 13. november 2012 Åh, herrefred - takk for tips folkens! Jeg har jo faktisk bestilt 100 av disse fra Ebay til julegavene!! Falt meg ikke inn engang å putte de på pakkekalenderen også... Håper bare de ankommer i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 13. november 2012 #5 Del Skrevet 13. november 2012 Du kan jo ganske enkelt lage sånne selv da Hvis du f.eks. kjøper litt tykkere ark (f.eks. røde eller hvite), og bånd, så kan du lage hull med en hullmaskin f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. november 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 13. november 2012 Du kan jo ganske enkelt lage sånne selv da Hvis du f.eks. kjøper litt tykkere ark (f.eks. røde eller hvite), og bånd, så kan du lage hull med en hullmaskin f.eks. Ja, såklart! Men det letteste hadde vært om de dumpa ned i postkassa snart, bestilte de for to uker siden allerede. Og så har jeg "noen" striesekklommer igjen å styre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 13. november 2012 #7 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, såklart! Men det letteste hadde vært om de dumpa ned i postkassa snart, bestilte de for to uker siden allerede. Og så har jeg "noen" striesekklommer igjen å styre med.. Åja, jeg leste feil. Trodde du tenkte på å kjøpe, ikke at du allerede hadde gjort det. Men da så. Det blir sikkert bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. november 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 13. november 2012 Åja, jeg leste feil. Trodde du tenkte på å kjøpe, ikke at du allerede hadde gjort det. Men da så. Det blir sikkert bra dette! Igjen, takk for lappetipset! Gleder meg til juuul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå