Gå til innhold

Check... Gutter.. Hvis ei jente skulle gitt deg noe, en overraskelse, hva ville du ønsket deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er gutt..

Singel...

La oss si at du og jeg møttes...

Vi hadde 3-4 dater i byen din.

Vi har ikke sex, men kliner mye og det er veldig god stemning.

Jeg reiste tilbake til min by, som er 90 mil unna din.

Vi fortsetter å ha telefonkontakt, mye kontakt.

Jeg vil overraske deg med noe.

Jeg tenker type blomster-på-døra-ish er for jenter.

Hva kunne du som gutt tenkt deg å bli supriset med av en jente du likte, men som bodde langt unna.

Sånn rent bortsett fra et personlig fremmøte.

Jeg venter spent. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man bytter om littegrann på bokstavene i nicket ditt så blir det "Svindelen" :)

Send blomster du :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad for at du oppdaget det, det fikk meg til å se på meg selv og mitt nick på en helt ny måte. ;)

Hehe..

Nei blomster er en uting.

Han bor i Oslo.

Jeg tenker kanskje sende han på spa eller noe sånt. Jeg vet ikke..

Hva liker dere gutter???

Jeg er grønn..

Skrevet

Ville vært sikker på at han ønsket spa før jeg ga noe slikt til en mann.

Anonym poster: 366cb0405147a407f9e3280264fc142f

• Liker 2
Skrevet

Ja, det kan nok være.

Jeg trenger oppriktig flere forslag.

Skrevet

Hvis du bare skriver ut hele linja vil KG sørge for linjeskift for deg :)

Anonym poster: 774f9a78666456d669a3f17b750140c1

• Liker 2
Skrevet

Du skjønner vel at det er enklere for deg å svare på enn oss? Du som kjenner han best av oss og vet hva han liker.

Skrevet

Ja, det kan nok være.

Jeg trenger oppriktig flere forslag.

Men det er vel vanskeligere for oss som ikke vet noe om han å komme med gaveforslag enn for deg(selv om det ikke er lett å finne gaver til menn generelt).

Blomster er kanskje ikke så dumt, da får han jo oppmerksomhet og det er nesten alt man kan håpe på, det er veldig sjeldent slike gaver har noe nytteverdi.

Skrevet

Evilposelos: Jeg ser hva du mener, men likevel så er jeg veldig lite kreativ.

Om det hadde kommet 5-6 forslag til noe lurt, så hadde jeg nok klart å blitt enig med meg selv mtp hvem av forslagene som ville passet han best. Men når hjernen er alene.. Ja... Du ser tegningen. :trist:

Anonym:

Jeg er desverre ihuga tilhenger etter å ta linjeskiftene selv...

Det gir meg en særdeles stor tilfredsstillelse at kvinneguiden ikke får bestemme hvor mine linjeskift skal være. :ball:

• Liker 4
Skrevet

En pakke i posten med masse småting du vet han liker? :)

Anonym poster: 26413cef13a086718d18c6eadd796b8e

• Liker 2
Skrevet

Kva med ein cd(visst han fortsatt bruker det da)/film/konsertbillett fra eit band du veit han liker eller dere har snakket om. Har han noen hobbier?

Eller eit minne fra ein av datene.....

Skrevet

Nå er ikke jeg gutt da, men synes spa som første gave høres litt... rart ut? Hadde jeg gitt noe sånt til brødrene mine er jeg sikker på at de hadde begynt å lure på om jeg tvilte på deres maskulinitet. :fnise: Men på den andre siden så høres det ut som en veldig lur ting å gi bort om dere går dit sammen!

Ville heller sendt en liten pakke eller brev i posten med sjokolade, kinobillett, e.l. Men så er jeg en veldig enkel person som setter mer pris på små ting enn store ting! :)

Skrevet

Hva med noe så enkelt som en pizzadeal levert på døra...? :) Blir kanskje litt vanskelig for deg å betale for det siden du bor så langt unna, men si du overfører penger:)

Skrevet

Hva med noe så enkelt som en pizzadeal levert på døra...? :) Blir kanskje litt vanskelig for deg å betale for det siden du bor så langt unna, men si du overfører penger:)

Med peppes får man jo betalt online :)

Skrevet

Jeg tenkte først å si at gutter/menn gjerne ser på sånne "unødvendige" gaver som fjas. Det skal jeg ikke si, for missEva sitt forslag var fantastisk. Hvem hadde vel ikke blitt fornøyd av å plutselig få deilig pizza på døren?

Skrevet

Bor på bygda og her har vi ikke Peppes, viste derfor ikke at man kan betale online da det aldri har falt meg inn å gå på hjemmesidene deres. Men om det går an å betale der så er jo problemet løst! :)

Du får hinte og spørre hvilken film han kunne tenkt seg å sett om han skulle ha leid en, får du ikke direkte svar så bare spør han hvilken sjanger osv han liker.

Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Og ikke minst hva han liker på pizza'n selvsagt! :)

Skrevet

Ville vært sikker på at han ønsket spa før jeg ga noe slikt til en mann.

Du skal helst være ganske sikker på at at hun ønsker slik før du gir noe sånt til en kvinne også. :fnise:

Hvis du får til det med pizzaen så høres det fantastisk ut, det tror jeg de fleste hadde satt pris på. Ellers tenker jeg litt sånn...fjas? Jeg har gitt småting som nøkkelring med bilmerket han liker, kanskje en sjokolade han elsker, eller noe tull som han vil forbinde med en date dere har hatt. Har man en private joke som har blitt brukt en del som involverer f.eks. en kanin, så kjøp en liten plastkanin og send den til han. Poenget er jo å få han til å smile, og minner du han på noe dere har gjort sammen på litt humoristik vis, så blir det som regel satt pris på.

Æsj, nå har jeg lyst på pizza...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gitt han billetter til noe. Kanskje en film han vil se, en konsert, museum eller lignende. Det vet jeg at ville vært det jeg hadde satt mest pris på. Liker han ikke å gå alene på ting, så kan du jo gi han to, så kan han ta med seg en kompis også? :)

Anonym poster: 65e6da77d9e480a8cbc9dc31168f7a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...