Gå til innhold

Rumpa mi ser ok ut på siden, men stygg ut bakfra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes rumpa mi ser ganske bra ut på siden fordi den har en liten sprett, MEN bakfra så ser den ikke bra ut. Den ser ganske flat ut, selv om den egentlig ikke er det (?). Vanskelig å beskrive, men jeg liker ikke bakdelen min. På siden av låret så svinger det på en måte inn, kjempestygt! Som dette: ) | (

Hva er de BESTE øvelsene jeg kan gjøre hjemme? Har et par vekter også. Og hvor ofte bør jeg gjøre disse? Er ganske slank fra før av, så trenger først og fremst ikke trene så mye kondisjon.

HJELP! Er 20 år, 164 cm og 51 kg.

Anonym poster: f57cec8a75b9597a2380ad022382423f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Markløft og knebøy er gode øvelser for rumpa.

Skrevet

Har du ts tenkt på hvordan de hungersrammede og lidende i verden har det noen gang? Hvis ikke bør du kanskje gjøre det og gi deg med å være så selvsentrert over tulleting.

Anonym poster: 357c2c0921136f03d3e8bd58865e5d6f

• Liker 2
Skrevet

Har du ts tenkt på hvordan de hungersrammede og lidende i verden har det noen gang? Hvis ikke bør du kanskje gjøre det og gi deg med å være så selvsentrert over tulleting.

Kanskje du burde selge datamaskinen din og donere pengene til dem da.

Til tema:

Bandits øvelser i bra. I tillegg er utfall med og uten vekt veldig bra for rumpen.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du burde selge datamaskinen din og donere pengene til dem da.

Jeg har gjort det. Sitter ved bibliotekets maskin. Selvopptatthet hos helt ok mennesker er kjempetrist.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har gjort det. Sitter ved bibliotekets maskin. Selvopptatthet hos helt ok mennesker er kjempetrist.

Bla bla bla! TS kan vel være verdens mest omtenksomme person selv om hun ikke liker rompa si. Og du vet vel ikke hvor mye hun gjerne gir i veldedighet vel?

Så ja, knebøy, markløft, utfall og bulgarsk utfall er kjempebra for rumpa :D

• Liker 3
Skrevet

Veldig bra. Neste steg for å bli et bedre menneske er å spre glede i stedet for kvalme. Spesielt på diskusjonsfora.

• Liker 4
Skrevet

Ts her. Jeg tenker OFTE på de som ikke har det så bra, og jeg vet at problemet mitt bare er en bagatell. Men at jeg begynner å trene kommer ikke til å endre noe hos de andre. Jeg gir forsatt penger når mennesker går rundt med børser, så jeg gjør så godt jeg kan fordi om.

Til dere andre: Tusen takk for svar! :) Skal søke opp på internett å se hvordan de gjør øvelsene. :hug:

Skrevet

Gode styrkeøvelser (hipthrusts tar meget bra på rumpemusklene) to til tre ganger i uken, med minst to dager mellom hver økt, tunge nok vekter til å ikke klare mer enn maks ca 13 x 3 repetisjoner, og et lite kalorioverskudd i kostholdet slik at kroppen har energi til å bygge muskler. Proteiner er bra, gjerne 2 g proteiner pr kg kroppsvekt.

Anonym poster: 2e87251f9f55af2449cabc23dce9d1ea

Skrevet

Ts her. Jeg tenker OFTE på de som ikke har det så bra, og jeg vet at problemet mitt bare er en bagatell. Men at jeg begynner å trene kommer ikke til å endre noe hos de andre. Jeg gir forsatt penger når mennesker går rundt med børser, så jeg gjør så godt jeg kan fordi om.

Til dere andre: Tusen takk for svar! :) Skal søke opp på internett å se hvordan de gjør øvelsene. :hug:

Så du blir ofte utsatt for ran? Hihi. :fnise: Til tema: Som det blir nevnt over; markløft, utfall og knebøy (særlig med litt vekt på) gjør underverker for rumpa. Lykke til!

Skrevet
Gode styrkeøvelser (hipthrusts tar meget bra på rumpemusklene) to til tre ganger i uken, med minst to dager mellom hver økt, tunge nok vekter til å ikke klare mer enn maks ca 13 x 3 repetisjoner, og et lite kalorioverskudd i kostholdet slik at kroppen har energi til å bygge muskler. Proteiner er bra, gjerne 2 g proteiner pr kg kroppsvekt.

Takk for svar! Har ikke tilgang til stang med vekter på. Tenkte at jeg heller kan bruke tunge manueler å ha oppå magen i steden for, så løfte meg opp med rumpa? Eller høres det helt idiotisk ut? :P Å trene styrke på rumpa annen hver dag skal jeg få til!

Så du blir ofte utsatt for ran? Hihi. :fnise: Til tema: Som det blir nevnt over; markløft, utfall og knebøy (særlig med litt vekt på) gjør underverker for rumpa. Lykke til!

Hahaha, jeg mener så klart bøsser. Snakk om å skrive feil. Å bli utsatt for ran har jeg ikke lyst til. :fnise: Men takk for svar, skal se hva jeg får til. Gjorde knebøy med manueler i dag. Fikk mest vondt på fremsiden av lårene, så vet ikke helt om jeg har gjort det riktig, men kjenner det godt på rumpa mi og. Jaja får søke litt mer på nettet. Takk igjen. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...