Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å foreta en liten undersøkelse på om det er flere som jeg - som har latt mobiltelefonen ta plassen for armbåndsuret.

Bruker dere klokke?

Jeg hadde ei kjempestygg klokke, så det ble helt naturlig å legge den til side, og spesielt da mobilen begynte å bli med overalt. Nå vet jeg ikke hvor klokka mi er en gang. Ikke nødvendig.

Men så fikk jeg en lekker sak i morgengave, og den bare ligger der. Jeg får meg ikke til å bruke armbåndsur. I veien både når jeg ammer og når jeg kler meg.

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Bruker alltid klokke og føler meg naken uten. Har kjøpt meg en ny en som jeg liker godt :)

Skrevet

Hmm...det har jeg ikke tenkt på, men når du nevner det, så bruker jeg visst ikke klokka mi så ofte lenger jeg heller... :ler:

Skrevet

Batteriet på armbåndsuret mitt stoppa og siden klokka var gammel kjøpte jeg ikke nytt. Gikk en lang stund uten klokke på armen og brukte bare mobilen. Nå har jeg ENDELIG fått armbåndsur igjen. Klokke på mobil er vel og greit, men man må jo opp med mobilen hele tiden. Dessuten, når jeg sitter på flyet og ikke har peiling på hva klokka er føler jeg meg litt lost.

Gjest Zalomine
Skrevet

Klokka mi var ikke så kjempelekker, jeg sluttet å gå med den. Brukte den litt fordi jeg trengte klokke i jobbsammenheng (mobilen mista jeg i gulvet så mange ganger at jeg måtte begynen å ha den en mindre utsatt plass, dermed så jeg den ikke så lett, og jeg jobbet "etter kokka" for å få lunsj, så jeg ville ha klokke lett tilgjengelig) men den gikk i stykker. Dvs, var bare batteriet. Fikk nytt, da røk rema.

Vel, jeg bytta jobb og har da klokke på pc'n. Klokkepå mobilen. Trengte ikke klokke. Vaska klokka mi i vaskemaskian også, ved en feil selvsagt, så den stoppa helt. Brukte ikke klokke.

Men, til jul fikk jeg ei fin klokke av min samboer. Fra den dagen (julaften altså) har jeg brukt klokka hver dag. Trives med den, og savner den om den ikke er der nå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har tre klokker, alle uten batteri :oops: Jeg føler meg naken uten klokke på armen, men har ikke somlet meg til å bytte batteri, så hittil har mobilen måttet trå til.

Skrevet

Jeg bruker klokke hver dag. Har ikke alltid mobilen i nærheten.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker klokke på armen. Føler meg så naken uten..

Skrevet

Jeg bruker armbåndsur hver eneste dag, bortsett fra når jeg soser rundt hjemme. Det er absolutt noe som mangler hvis det ikke er der...tar meg selv i å se på håndleddet til stadighet.

Skrevet

Jeg har alltid klokke på meg, føler meg naken uten.

Men jeg bruker også klokka på mobilen og på pc'en.

Gjest the imp
Skrevet

Har brukt mobilen som klokke etter at jeg moste klokka mi i asfalten da jeg tryna på blades for snart 2 år siden. Egentlig trenger jeg "bare" å skifte glass på den, men gadd aldri gjøre noe med det. Nå fikk jeg fin klokke av sambo til bursdagen min så nå kommer jeg nok til å bruke den selv om det blir uvant.

Skrevet

Må ha klokke på armen. Uten klokke på armen og ring på fingeren blir jeg høyre/venstre-forvirret. (Ihvertfall litt!) Har to klokker som jeg bytter mellom, slik at jeg har en til hverdags og en til fest.

Glemmer ofte å ta av meg klokken når jeg går og legger meg også. Føler ikke at den er i veien uansett!

Skrevet

Jeg begynte med klokke igjen forrige uke. Spurte sambo om han kunne skaffe nytt batteri for meg da han skulle ut en tur en dag, fordi jeg ønsker klokke når jeg skal ut å reise i April. Fyren kom hjem med en helt ny og stilig klokke til meg :hjerter2: . Ikke var det en billig-klokke heller. Han er nå søt da! Derfor går jeg med klokke igjen, etter 4 års opphold. Har ikke savnet å bruke klokke, men nå synes jeg det er DEILIG å ha den der.

Skrevet

Jeg må ha klokke som går helt nøyaktig (tvangstanker?? ;) ) og klokkene som er på mobiltelefonene går som regel litt for fort eller litt for sakte. Kunne ikke tenke meg å gå ut uten klokke, har klokker både til hverdags og fest.

Skrevet

Nei jeg er ikke flink til å bruke klokke, men så har jeg alltid mobilen med meg da. Men av og til bruker jeg den :)

Skrevet

Jeg sluttet å bruke armbåndsur for mange år siden. Fikk allergiske utslett. (Jeg får utslett av nesten all slags metall, selv om det står at det er fritt for nikkel...) Så fikk jeg en billig klokke av mamma en gang med sånn rem som gikk under klokken. Den brukte jeg en del, men den var jo ikke særlig fin. Når remmen gikk i stykker, sluttet jeg å gå med den, og har ikke brukt klokke siden. Har utviklet en ganske god indre klokke, som sammen med mobilen fungerer veldig greit.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har ikke hatt armbåndsur på mange år, men jeg ønsket meg det nå til jul, og fikk av foreldrene mine. Nydelig klokke. Elsket den. Etter to uker mistet jeg den på vei til skolen. Jeg gråt seriøst hele resten av dagen. :( Jeg som aldri mister ting! Og mamma og pappa som brukte så mye penger på meg...

Skrevet

Har ikke brukt klokke siden mobilen kom inn i min verden.

Men fikk en kjempefin klokke av sambo til bursdagen min, og nå har gjenoppdaget hvor bra det er å ha klokka på armen og ikke i veska!

Bruker den hver dag.

Skrevet

Glemmer å ta på meg klokke innimellom, og da skulle jeg ønske jeg ikke hadde glemt det! :-)

Skrevet

Har vært uten klokke i et par år nå, før jeg for to mndr. siden kjøpte meg en ny. Jeg brukte kun mobilen, før det, og savnet egentlig ikke klokka.

Da jeg likevell kjøpte meg en, måtte det bli digital, for da var jeg så vant til å se på det.

(I "børsta stål look". Ikke sånn mannemann klokke, men heller ikke veldig liten og femenin, det er liksom ikke meg).

Nå må jeg ha klokka på, ellers føler jeg meg naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...